Goedenacht meiden, Nog even gekeken of er nieuws was van Rebbel en mayo. Wat een goed nieuws Rebbel. Ik dacht echt dat je ging bevallen meid! Maar het zijn dus valse weeen. Pff..... kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal een beetje te veel wordt. Van een zorgeloze zwangerschap is zo in ieder geval geen sprake. Maar aan de andere kant zit je ukkie er nog en dat mag ook nog wel een paar weekjes zo blijven. Maar jij zal vast wensen dat het einde nu snel in zicht komt. Mayo, wie weet heb je je kindje nu al wel in je armen. Zo niet, heel veel succes. En anders wens ik je een hele fijne nacht met je kleintje. Mieke onderschrift is aangepast. Trusten Allemaal!
Goedesmorgens, zometeen werken om 7 uur dus ga Mike wakker maken en dan fietsen. 16.00 lekker klaar en morgen vrij! tot vanmiddag!
Nee, alleen dat de lijst bij de juni mama's is opgeschoond. Berichten volgen misschien nog. Als alles goed ging zit ze nog in haar kraamweek. Ik gok dat ze geen buddy had.
Goedemorgen dames! Hoe is het hier met iedereen?! Hier (alweer) een lekker dagje vrij! Vandaag maar eens lekker in huis rommelen...
hey meisjes goeiemoggel nou ik ga vandaag eens de handen uit de mouwen steken. hihihihihihi. even naar babydump prenetal en dan vanmiddag schoonmaken in huis. helemaal leuk en hopen dat ik niet weer met kleertjes thuiskom hihihihihihihih. gr kim
goede morgen meiden vandaag een lekkere schoonmaakdag in de salon maar ik ga ook proberen van het zonnetje te genieten hij is heerlijk! hopen dat het zo blijft! we gaan over 2 weken geregistreerd partnerschap doen dus hopen dat ik dan mijn mooie zomer jurkje aankan! ben nog steeds niet ongi...
Goedemorgen meiden, wat een heerlijk zonnetje he. Rox, laat die ongi maar gewoon wegblijven. Voel je al iets? Een aankomende ongi of juist helemaal niets? Wat gaan jullie allemaal poetsen zeg, wie komt mij helpen? Vind er niks aan namelijk...
goeie morgen... Poetsdag zie ik... zonde van je dag.het is hier prachtig weer.. Zal je altyd zien ik heb net 3 weken vakantie gehad en t mooie weer is er 2 dagen geweest ..en om 2 uur moet ik weer beginnen met werken en krijgen we dit! hhahah.. ik heb t ook zo slecht... Kim super dat je kamertje af is! leuk om er dan binnen te stappen dat had ik wel.Donny ze kamer was al klaar toen ik nog maanden moest.... en maar kopen kopen kopen verschrikkelijk Meiden succes vandaag met poetsen!
noop nog helemaal niks! maar vanochtend was ik echt verschrikkelijk misselijk! en ik plas mijn eigen helemaal gek...
hoi meiden! dank jullie wel voor de reacties! ik ben ook erg blij dat het valse weeën waren, maar ik zat er ff helemaal doorheen, ik kan op deze manier gewoon niet genieten van de zwangerschap en alle spanningen kwamer er gister even uit denk ik... maar vandaag weer vol goede moed verder! we wachten gewoon af! @roxy: toch jammer van je nega test meid! dikke knuffel! @maranka: ja ik hoop echt dat de laatste weken voorbij vliegen idd! en van ons mag de kleine met 37 weken komen! @rox: spannend! @mik: veel plezier vandaag! verder niet veel onthouden! liefs rebbel
Hihi, Ik heb Peter voor zijn verjaardag allemaal tuingereeschap gegeven. Maar aan deze tip hebben jullie HELEMAAL NIETS. . Omdat ik toch wel aardig ben zal ik eens op zoek gaan naar wat anders. Rebbel, fijn hoor dat je hier nog steeds weer zelf je berichtjes kunt posten en je dus lekker thuis zit. Goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat. Huilen kan soms zo lekker opluchten. Roxy, wat is dat toch gek he dat het zo snel na de geboorte van je kindje alweer kan kriebelen voor een tweede. Dat begon bij mij tijdens de zwangerschap al, want daarvoor was ik nog helemaal niet zo zeker of ik wel twee kindjes wilde. Nu kan ik niet wachten tot Jasper een jaar is en weer kunnen stoppen met anticonceptie. En eerlijk gezegd zou ik een "ongelukje" dan ook helemaal niet erg vinden. Maar bewust knoeien met de anticonceptie is NOT DONE. Overigens kan Peter gelukkig ook niet wachten op een tweede. Maar onze financiele situatie is op dit moment niet echt rooskleurig, dus even wachten is wel verstandig.
Hahaha... Hoe je dat ook zegt: "maar omdat ik toch wel aardig ben..." hahah.. LOL! Wat een gepoets inderdaad! Ja, moet ook gebeuren he?! Vind er ook weinig aan, maarja... @ Rebbel: Inderdaad fijn dat je dit nog gewoon zelf kunt typen! Ik hoop echt dat jullie kleintje nog even lekker blijft zitten en je niet meer zo plaagt... Kan me voorstellen dat t soms even genoeg is geweest, mag toch ook?! Gelukkig kun je het goed relativeren! @ Kim: haha, niet te veel kopen je hebt al genoeg! Je houd je in he?! hihihi... @ daisy: balkon harken?! hmm.. Lijkt me ook geen optie! @ all: heb hier het idee dat ik gewoon ongi ga worden.. Kan eigenlijk niet zoveel wijs worden uit mn cyclus deze keer, maar verwacht er weinig van...
Hey hallo 8) lekker weertje! Kim, eerst even een vraag aan jou. We hebben even een discussie over haar verven tijdens je zwangerschap. Help ons uit de brand, wat mag en wat mag niet. Ik ga nadenken hoor voor jullie mannen hun verjaardag Maar geef me wel even de tijd, hahaha. Vanmorgen weer met Molly naar de dierenarts geweest, controle. Hij vond haar wel wat fitaler, maar het gaat nog niet goed. Vocht zit er nog stees, heeft zelfs met een naald vocht uit haar longen getrokken om te checken. Volgende week gaan ze een hartfilmpje maken. Zucht, het zal nooit helemaal weggaan en al gaat het weg, dan kan het ook weer terug komen. Ze zal wel een hartkwaal hebben. Bloed is ook afgenomen en gaan ze onderzoeken. Ze zal er niet oud mee worden
@ verjaardagdootje: Manlief hier heeft een lens voor zn canon gekrijgt voor zn jaardag. Hebben jullie ook niet direct iets aan denk ik, alhoewel... voor Erwin misschien? Of issie al voorzien in alle objectieven die hij wil?
Mieke heb je het tegen mij? ik zal zoiezo antwoord geven.. Je mag en je kan je haar gewoon verven tijdens je zwangerschap.. Dit is niet schadelijk.. Ik verf mijn haar ook al jaren.. En tijdens mijn vorige zs heb ik dr ook goed na gezocht en navraag voor gedaan bij kapper enzo.Maar gewoon lekker verven.. kan geen kwaad.
Kimmiej dat was ik! En ik vroeg het aan Mik (andere Kim) Maar maakt niet uit als jij je ook aangesproken voelt en het antwoord weet hoor Rox, heeft Mike een goede fiets? Jij hebt er eentje gekregen. Heb je al een goed kinderzitje? Anders is dat misschien wat! Ga nog even verder denken hoor.