Leuk uit het nest van je moeder? heb je het er toch door gekregen Wat dacht je van Bassie of Boris. Ik had vroeger een zwarte kater en die heette Macho! Verder heten onze katers, ook de reeds overleden katers; Leo(nidas) - Gabriel - Pablo - Loki Maar gewoon simpel Joost of Guus is ook leuk.
heel de dag in kunnen houden op t werk. heb een aai over mijn wang gehad van oma toen ik thuis kwam. dat ging ook nog wel, maar toen Mike en ik het gezellig hebben gehad kwam t eruit
meiden, ik ben vreselijk emo op het moment (zullen wel hormonen zijn), ik kruip lekker in mijn bedje... Thomas is er niet ... Gelukkig heb ik ene mega dolfijn in bed liggen Tot morgen, truste en knuffels!
Joost is grappig he! Oh zo schattig die kleintjes, zou ook zo weer een nestje willen. Maar dan moeten we wel eerst een open poes hebben, hihihi. En nu na al die narigheid geloof ik dat ik voorlopig maar geen nieuw katje wil hoor.
aaah ik houd hetn iet meer bij. klopt mieke, uit het nestje van mijn moeder. Verwacht dat het morgen erger is. krijg de nacontrole voor de Mirena en een uitstrijkje maar moet eerst de fles geven bij moeders thuis. Dan ben ik daar alleen, is niet erg. Maar oma's meubeltjes staan er en t ruikt precies zoals haar huisje. Ach t hoort erbij helaas
Rox, geef je ons hier ook even een seintje als de pampers weer eens 3 pakken voor 19,95 zijn bij het kruitvat. Enig idee wanneer dat zal zijn? ? ?