Ik kreeg helaas het boekje zonder de pampersbonnen. En een bon is altijd welkom! Heb je eentje over. Maar die moet je zelf toch gebruiken?
klopt mieke, vandaag precies een jaar. Gelukkig heeft ze wel geweten dat ze een achterkleinkind kreeg.
Oh Rox, dan is/was vandaag idd even een moeilijke dag. Bah altijd naar zulke dagen. Je had dus een heel goede band met haar denk ik. Knuf!
ja best wel Mieke, ben bij alle onderzoeken en doktersgesprekken bij geweest. Het is dat ik het niet mocht van mijn moeder ivm mijn zwangerschap anders had ik haar tot op het laatst verzorgd. Mijn moeder, broertje en ik hebben op de crematie voor haar gezongen.
Dat is best heftig zeg, mooi hoor dat julli dat hebben gedaan. Maar gelukkig heb je vast heel mooie herinneringen om aan haar terug te denken. Ik ga lekker naar bedje toe, tot morgen. En kijken hoe het op de wc gaat
slaap lekker Mieke! ik zweerde bij Vifit! ik vond het zingen moeilijker dan het afleggen (rotwoord) dat heb ik ook gedaan bij mijn opa en oma
Knap dat je dat kan Rox. Ik ben heel blij dat ik de laatste keer dat ik mijn opa zag toen hij op zijn sterfbed lag, hij mij heel bewust heeft aangekeken. We hadden nog even echt contact. Die herinnering bewaar ik voor het leven. Zo en met deze mooie herinnering ga ik eindelijk mijn bedje in. ben weer eens op internet blijven hangen na Jasper zijn laatste voeding. Maar die is morgen natuurlijk wel weer bijtijds wakker. trusten!
Goedemorgen! Weer een mijlpaal! JOEY ROLT NU OOK VAN RUG NAAR BUIK! hij maakte me wakker, helemaal overstuur. bleek dat ie op zijn buikje lag en zijn arm zat vast. hij kon niet meer terug gekkie!
goeiemorgen meisjes pahgina 290 alweer jeetje ze moeten alweer bijna een nieuwe voor ons openen. hihihihihihihih hier vandaag werken. met lange pauze tussendoor. nog ruim vijf weekjes meisjes en dann krijg ik mijn kadootje
volgende week nog. en daarna knip ik gewoon nog als ik zin heb. maar volgende week heb ik de laatste afspraken.