Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

gaat snel nu he, enneh meldplicht geld ook voor jou

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Moet ik minder vaak van avatar switchen dan?

Ik heb een tick... ben gek op het switchen van avatar's, banners en website layouts :oops:

3. ProudMum

Dais, jou herkennen we wel! Zo'n beauty als Samantha valt niet te missen hoor.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :oops:

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    -begin EGO bericht :oops:

Ik zit op mijn werk :cry:. Ik heb natuurlijk tig foto's meegenomen, en natuurlijk kan ik op jullie steunen (hoop ik :()

Vanmorgenvroeg werd ik al gewekt door een Samantha die sinds gsiteravond overstuur was, vandaar dat ik ineens verdween gisteravond :rolleyes:. Als dat uberhaupt al op viel :rolleyes:. Ik heb haar gevoed, en meteen in haar normale kleding gedaan (ipv slaapzak.. manlief is in sommige dingen nog onzeker...). Tegen de tijd dat ze aangekleed was, besloot ze toch wakker te worden en zette een keel op. Gelukkig had manlief hier al rekening meegehouden, en was hij al van plan om vroeg op te staan. Ik heb haar zelf nog even getroost, en haar in de kinderwagen bak gelegd om haar goed in te kunnen stoppen. Hier werd ze vrij snel rustig van. Toen ik weer terug liep om te kijken of ze sliep, had ze beide armpjes losgekregen en lag ze op haar duimpje te zuigen terwijl ze langzaam weer afdreef naar dromenland.

Een kusje en een streel later zat ik in bus.... :cry:.
    Gelukkig hoef ik maar tot 13:00 te werken.
    -einde EGO bericht -

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ook hoor Daisy, maar je hoeft niet te stoppen hoor.
    Bij jou is het toch heel herkenbaar met dat mooie meisje van je. ;)
    Die is juist leuk om steeds weer te vernieuwen.

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Op de avatar die je nu ziet, heb ze een trui aan die nog van mij was :p.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Och jeempje, nu ben je natuurlijk al helemaal niet lekker naar je werk gegaan door deze nachtelijke ervaring.
    Gelukkig was ze vanmorgen wel heel rustig.
    En hoef je zelf maar tot 13 uur te werken, ben je om 14 uur weer thuis.
    En dat op je eerste dag werk. Wie past er nu op Samantha?
    (zit je wel weer vlak bij mij om de hoek ;) toch)

Kijk maar lekker naar al die foto's hoor, ik hoop dat het dagje werken om vliegt voor je en je snel weer naar huis kan.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi dat is wel heel erg leuk zeg.
    Maarrre moet je niet werken ipv hier zitten ;) ;) ;)

10. ProudMum

zo herkenbaar! gelukkig is het zo 13.00 en is het dubbel genieten als je Samantha weer lekker in je armen hebt. Maar o ik had het ook zo zwaar toen ik mijn 1e dagje moest werken. (en nu vergeet ik soms te bellen als het druk is :oops: )

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wat een lieverd he die samantha hihihihih ik gelof dat als ik weer voor het eerst moet werken dat ik ook wel even moet slikken hoor. best moeilijk om je kleintje bij iemand anders achter te laten ook al is het je man of moeder. (mijn mama past op)

ja ja rox ik meld me elke dag wel en als ik weeen krijg zal ik dat ook melden over 7 weken hihihihihihih want zal je net zien dat deze dropveter natuurlijk te laat komt.

dus meldplicht begrepen. ik heb jullie mobieltjes en ik zie wel wie er als eerste het hier post.

oh kan niet uit het kamertje blijven zegl de hele dag door loop ik even nar binnen en ga in de schommelstoel zitten ff kijken. vind het zo leuk!

zo weer knippen

12. ProudMum

Dais leuk he!

Als wij een dochter krijgen, krijgt zij mijn 1e pakje aan na de bevalling.

en idd, moetj e niet werken?

Mike wil ons katertje Rambo noemen... hmm kweetniet hoor

13. ProudMum

Kim, kan je aan t kamertje zien wat het geslacht is?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rambo en Romi.

Kim, je zou wat foto's op hyves kunnen zetten, dan ziet niemand het hier.
    We willen nu wel wat zien hoor!

15. ProudMum

vind je het leuk Mieke?

ik ga straks naar mijn moeder, dan maak ik even foto's en plaats ik ze hier

16. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hallo meiden!

Wat hebben jullie veel gekletst! Ik heb veel afspraken buiten kantoor dus kom niet echt aan internetten toe.

Zie dat Mayo bevallen is! Gefeliciteerd!

Bij rebbel was het even spannend. Gelukkig weer vals alarm. Maar leuk is het allemaal niet.

Verder geniet ik van alle verhalen en foto´s van de mama´s. Echt leuk!

Nou ik ga niet alles bijlezen hoor. Hier alles ok. Bijna 16 weken alweer. Als ik even ga liggen heb ik het gevoel gehad dat ik een schopje tegen mn hand voelde... Maar weet het nog niet zeker.
    Oja, we hebben regen gehad, 7mm. Eindelijk! Nog lang niet genoeg maar alles kan even ademhalen. Nu alweer hartstikke droog, overal zand, blèh...
    Mn weerstand is niet helemaal top, heb een koortslip gekregen. Beetje te weinig slaap gehad de laatste tijd.
    Morgen komt mn verloskundige voor kennismaking bij mij thuis. Kan ze meteen bekijken of de baby eventueel in onze caravan past, hihi....
    Planning van het huis schiet op. Vergunningaanvraag is bijna de deur uit. Zaterdag bij Ikea keukens gekeken. Weet nu wat ik wil. Mét kookeiland!

Vanavond voetballen de duitsers weer. Eigenlijk zijn wij nooit voor de duitsers, maar dat kunnen we nu haast niet maken. We gaan bij de veearts op groot scherm kijken, wordt vast weer een latertje.

Liefs Janneke

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee ik vind Joost leuker!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    meisjes ik ga van het weekend nog even wat interieurstickers etc en gordijntjes doen en daarna mogen jullie het kamertje wel zien hoor. hij is appeltjesgroen dus niet geslachtsbepaald. dat was hij al toen het nog een logeerkamer was en we hebben het zo gelaten want het is een heel fris kleurtje alleen aan de binnenkant van de kast kan je zien wat het geslacht is dus die kast blijft dicht op de foto's

net begonnen aan wat spullen klaarleggen voor de vluchtkoffer!

nu ga ik nog even op hema.nl een foto op canvas laten maken. (hebben we gekregen voor onze bruiloft als kado ons huwelijksfoto op canvas en nu een jaar later :oops: hihihihihihihih)

gr kim

19. ProudMum

ik vind het ook niet leuk, en op de kattenpagina's zie ik ook niet veel soeps

20. ProudMum

ik weet het toch al hihihihi

Deel Deze Pagina