Goeie morgen... Vanmorgen heb ik de ontvangen met open handen. Nu kan ik er echt voor gaan dus dit is de offciele eerste ronde.. Ik heb er zin in!
Goede morgen @kimmiej succes meid! zo heb er vandaag alweer 2 1/2 uur opzitten was om kwart voor 7 al bij een bruidje maar het is weer gelukt ze gaat weer prachtig de deur uit! Gelukkig had ik wat meer tijd gerekend dus hoef pas over 2 uur weer te werken dus ga nog ff lekker een tukkie doen onder de zonnenbank....
Beetje een mama's kindje Dais? Ben jij meestal degene die dat doet. Misschien mist ze je toch wel, dat vertrouwde gevoel van mama.
als het goed is komen ze voor 12:00 mijn wasmachine brengen Ik ga vandaag lekker veel in de tuin aan het werk denk ik
Jee Tipp, dat is snel zeg. Heerlijk in de tuin vandaag, ik ga ook maar eens lekker veel buiten zijn vandaag. Extra genieten van het fijne weer.
ja we hebben al vaker dingen bij die witgoedzaak gekocht en ze lopen voor ons vaak een tandje harder. Erg fijn, goede service...
Goedemorgen meiden! Hier alles goed. Vandaag erg druk met de laatste voorbereidingen voor het huwelijk morgen. En vanavond de 20 weken echo! Iedereen een fijne dag! Dikke knuffel van mij!
Goedemorgen dames, Vanmiddag moet ik weer gaan werken. Maar straks eerst nog even mijn zus naar R'dam brengen, die gaat nl op vakantie.
heel heel heel veel plezier vanavond en morgen. en gooi je even op hyves wat voor geslacht die kleine van jullie heeft? hihihihihihihi gr kim
Ik ben nu vooral zenuwachtig voor vanavond! maar als we vanavond om 22:00 uur weer thuis zijn dan komende de zenuwen voor morgen vanzelf Ik moet ook nog zoveel doen voor morgen haha Maar u eerst werken! Dus ik ben weer ff weg meiden!
Wendy, veel plezier straks bij de 20 weken echo. Ennnnn, zet je het op onze hyves? Wil je ook vast een hele mooie dag voor morgen wensen. Gelukkig wordt het een zonnige dag en geen regen. Geniet er van.