HEEEEELP Ik krijg zaterdag mensen te eten (en ik wil nu boodschappen doen, morgen geen tijd voor) en ik heb geen idee wat ik moet maken. Ik wil iets zomers zonder pasta, vis en knoflook.... Iemand een idee?
lekkere maaltijd salade! of bbq of gourmetten of salade met vleessie en aardappeltjes gebakken. genoeg?
Tipp, wat ik sowieso altijd lekker vind als het warmer is is een koude salade van (gekookte) sperziebonen, met tomaat en verder wat je nog lekker vindt er door. Of een lekkere mozarella tomaat basillicum salade. Doe je er lekker van die aardappel rozetjes bij uit de oven. Of je maakt lekker tapas, allemaal lekkere hapjes.
34 weken! en ik lek melk! @wendy: veel plezier bij de 20 weken echo! en natuurlijk een mooie dag morgen! liefs rebbel
Wendy, veel plezier bij de echo vanavond en voor morgen een super dag gewenst! Bij mij is de VK net weg. Was hartstikke leuk, kletsen over ditjes en datjes. Alles heeft ze uitgelegd hoe het in duitsland gaat. Ook hebben we naar het hartje geluisterd, geweldig! Ze heeft er echt de tijd voor genomen. Heel anders dan de gyn. Ze ziet trouwens geen problemen voor onze caravan, daar kunnen prima kinderen in groot worden. Nou ja gelukkig hoeft dat niet helemaal, maar voor nood is het dus prima. @ Tipp: Tapas wilde ik ook voorstellen. lekker zomers! Mieke heeft goede ideeën, wat een keukenprinses! Nog steeds niet misselijk Mieke? @ Daisy: sterkte en knuff. Hoop dat samantha straks nog even lekker drinkt. @ Kimmiej: Succes bij je eerste ronde!
Rebbel: Meid, wat klink je gelukkig! Die fijne kinderopvang gevonden en langzaam richting de 40 weekjes, super!
ik heb voor de bbq gekozen. Lekker makkelijk en altijd gezellig... En iedereen vind dat lekker. Tapas vind ik ook altijd erg leuk, maar de laatste keer bij mijn zusje ben ik er vreselijk ziek van geworden. Uk was het er duidelijk niet mee eens geloof ik
ja voel me ook helemaal goed nu! wat fijn dat het zo leuk was met de vk! geweldig he naar het hartje luisteren! liefs rebbel
rebbel gefeliciteerd met je 34 weken meid! En zoals kim al eerder zei, zal je zien dat ie zo eigenwijs is dat je met 42 wkn ingeleid moet worden
Tipp, doe je bij de bbq een lekkere frisse salade! Stokbroodje met boter en misschien wat tapenade. Jannegie, nee nog steeds niet misselijk. Wanneer werd jij misselijk? Ik ga even lunch maken, wasje hangt in de zon te wapperen. En ik ben lekker op zoek naar babyspul haha.
ja ik maak altijd een lekkere salade bij de bbq, en ook altijd stokbrood met boter, tapenade en lekkere kaasjes... Ik kan niet zonder lekkere kaasjes
Hmm bbq, heerlijk! Wij gaan binnenkort even een gasbbq kopen, lekker snel klaar voor in de zomer. Hebben jullie een idee voor een vrijgezellenfeest? Ik organiseer er 1 samen met een vriendin. Erg vaag, onze vrijgezel wil s'avonds wel samenkomen met de mannen en gaan eten of stappen, maar nu kom ik er net achter dat haar aanstaande dat absoluut niet wil. Hebben ze goed met elkaar besproken .
Ik heb het vrijgezellenfeestje voor mijn zus georganiseerd. Wat hebben we ook al weer gedaan? Oja mijn moeder en ik hebben haar onder valse-shop-voorwenselen meegenomen naar Breda. Daar hebben we dus eerst geshopt en daarna gingen we bij een leuke speciale gelegenheid bowlen, klinkt suf... Maar al haar vriendinnen etc waren daar al en toen we aankwamen was ze heel erg verrast. De mannen zijn toen ergens gaan karten en daarna richting Breda gegaan. In dezelfde gelegenheid als het bowlen hebben we toen ook gegeten. En bij het zien van elkaar, uitgedost in gekke kleding vonden ze het toch heel gezellig dat de avond zo samen met de mannen en vrouwen bij elkaar was geeindigd, dus misschien toch een idee? Ze wisten dus ook niet van elkaar dat ze beiden op dezelfde dag hun feestje hadden.