@ tipp alles te gelijk zal je altijd zien is de nieuwe wasmachiene er al? @ rebbel gefeliciteerd de 34 weken zijn binnen, en ook erg fijn dat je nu wel een leuk kdv. hebt gevonden en dat ze ook nog plek hadden. @daisy ik hoop dat samantha snel gewend is kan jij ook rustiger werken.
ben net terug van mij zus,zwager en nichtje droppen op het vliegveld. Staat wel goed een autostoeltje in mijn bolide
Mijn wasmachine en droger zijn net gebracht. Ik ben blij Strakjes lekker met mijn moeder terrasje pakken (wat heb ik het toch zwaar )
Succes met je offieciele eerste ronde Kimmie! Dat maakt het vast moeilijk voor je Daisy, als je hoort dat Sam niet zo goed wil drinken thuis uit de fles. Hopenlijk is ze snel gewend. Knuff meid!
SUPER! GEWELDIG! HELEMAAL GOED! FANTASTISCH! en nu nog drie weekjes zitten blijven kleintje en dan mag je echt komen hoor! Mama heeft de melk al klaar !
@ wendy heel veel plezier vanavond bij de echo als ik je niet meer spreek een fantastiche dag morgen lekker genieten
Ik ben door mijn vriendinnen een paar dagen voor mijn huwelijk ontvoerd naar een bronnenbad met sauna en ik kreeg een chocoladepakking aangeboden. Heerlijk ! ! !
pagina 300 ! \/ hihihhihhihihi oh ja de kleine ligt in stuit ! bah bah bah. de verloskundige zei eerst nou de kleine ligt lekker met het koppie naar beneden. dus ik zeg oh nou ja dan is het dus de kont die ik voel want ik voel de hele tijd een rond bolletje aan de bovenkant. dus zegt ze oh nou dan zal ik nog een keer voelen! ze voelt en ja hoor koppie bovenin. hartje geluisterd ook bovenin. dus nu volgende week nog een controle [-o< hopen ndat die kleine dan gedraaid id anders een echo en dan maar kijken hoe verder,. ik wil eigenlijk liever niet stuit bevallen. het is pas de eerste en er zitten best wel wat risico's aan vast dus................... als die kleine zo blijft liggen word het misschien wel ks. maar ja die kleine mag nog draaien gr kim
ik hoop het ook. wil best eerder bevallen maar wel het liefst natuurlijk en niet via ks. maar ja wat niet is is niet!
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Gefeliciteerd met de mijlpaal. En hopen dat je kleintje het nog even volhoud
Hello allemaal, Hier alles prima, we genieten van alle nieuwe spulletjes. Heb gister de "oude" kinderwagen verkocht, dus een herinnering minder... We gaan lekker nieuwe spulletjes kopen als het zover is. Groetjes Racebabe