Ik ken het ... maar het kan nog draaien! Heb je zelf al lang het idee dat het stuit ligt, met koppie bovenin? @ Iggy : Gefeliciteerd! Jippie, weer roze!!! Geniet ervan, meis! Heb even bijgelezen, maar heb niet zo goed opgelet geloof ik Ben t meeste al weer kwijt. Had ik hier al gemeld dat de heupjes van Faylinn in orde zijn? Geen afwijkingen gevonden bij de echo!
Iggy, je kunt zelf een afspraak bij een verloskundige praktijk maken. Daar zullen ze je er wel verder over informeren.
Wic, nee dat had je nog niet gemeldt, wat fijn zeg! helemaal goed, toch wel een geruststelling denk ik. Ik denk dat ik vanavond een rust avondje neem. Even geen laptop op schoot. Ik was gewoon te moe om happen eten naar mijn mond te brengen. x
YOEHOEEEEEEEEEEE! ! ! ! ! GEFELICITEERD! Nou meid dat kan niet beter! En net getrouwd en zwanger! GEWELDIG! !
Ja, goed! Drukdrukdruk, nu ik weer aan het werk ben. PFff, heb t gevoel geleefd te worden, ben blij als ik s avonds ff kan zitten. Maar goed, dat is even wennen en een patroon in vinden denk ik. Ennn ik hou het hier altijd bij hoor, al plaats ik niet altijd wat! Lezen doe ik wel! En met Faylinn gaat alles goed. Ze doet het over het algemeen goed op het KDV, is ook erg geruststellend. @ Mieke : lekker toegeven aan de moeheid hoor (kan haast niet anders he? ), hoort erbij! Nou, we gaan dr even in bad stoppen, meebie tot later!
FIjn Wic, dat alles goed is met de heupjes. Ik moest even doorgeven dat Roxy het zwarte katertje aan het halen is. Dus even niet online vanavond. WIJ HEBBEN EEN NIEUWE AUTO ! ! ! Een station, o, we worden zo lekker burgerlijk! Nu nog Peter zijn auto zien te verkopen. Iemand interesse in een Ford Escord uit 1995 .
hey maranka gefeliciteerd, we krijgen morgen onze nwe auto renault laguna uit 1997 als 2e auto met die 3 grote honden moest ze e cht opvouwen in mijn starletje
nou iggy dat hebben jullie goed gedaan zeg! met zijn drietjes terug gekomen van jullie huwelijksreis proficiat meid, geniet ervan!
We hebben nu twee auto's, maar we hebben eigenlijk er maar 1 nodig nu Peter thuis zit. Peter heeft een Ford Escord en ik had een Ford Fiesta en die hebben we nu dus ingeruild voor een Kia Rio met lekker weinig kilometers en een giga kofferbak voor de kinderwagen. Heerlijk!
@wic gefeliciteerd met de goede echo van je meisjes heupjes. ik denk dat die kleine altijd al in stuit heeft gelegen. ik kan me niet indenken dat ik ook iets op een andere plek heb gevoeld het verplaatst alleen wel eens van links naar recht. maar dat zijn alleen de voeten. het hoofdje voelde ik altijd bovenin. dus ik denk dat de vk het al die tijd verkeerd gevoeld heb. ze zei ook dat die kleine van mij zowel een rond kontje als een rond hoofdje heeft. hihihihihiihhiih heeft die kleine van haar/zijn moeder hahahahahhahaha @iggy de eerste echo is meestal rond de elf of twaalf weken. daarna krijg je er nog een met 20 weken en als je er meer wilt moet je die zelf betalen (pretecho) @maranka leuk meis een nieuwe auto. wat word je dan inderdaad burgerlijjk he? hihihiihihih
Hmmm... dan hoop ik voor je dat je beebje nog gaat draaien ... Faylinn hier lag ook vanaf t begin met hoofdje boven, en had ook echt geen zin te draaien. Heb je al lichtelijk je gedachten laten gaan over een eventuele draaipoging, en eventuele stuitbevalling?
Vriendin van me heeft ook een kindje gekregen dat in stuut lag.. Is wel in het ziekenhuis bevallen, maar is helemaal goed (en vlot) gegaan... @ wicjuh: fijn dat haar heupjes goed zijn!
ik ben heel erg bang voor de gevolgen. ik hoor best nare dingen over draaien en stuitbevallingen. en vooral omdat het mijn eerste pas is. misschien als het eerder zou komen dat ik het dan nog wel aandurf maar als ik overtijd loop en het word een groot kindje en het is pas mijn eerste. ik weet niet of ik dat wel durf. maar ik ben ook erg bang voor een ks. hoe is het jou vergaan?