Rox, toch Rambo. heeft Mike lekker zijn zin doorgedreven Ach ja. Enne, geen idee hoe lang het kan duren. Het is vooral vreemd voor Romi omdat Rambo nog zo klein en speels is. Laat ze maar lekker gaan en kom er maar niet tussen, komt van zelf wel goed. Heerlijk zo'n pyama dag, denk dat ik dat morgen doen. Voel me flut, oeps, dat had ik al gezegd. Raar hoor Tipp van het pakje, kan me voorstellen dat je het vervelend vindt. Misschien is de postbode aan de deur geweest en was je er niet en is het briefje kwijt geraakt en ligt het op het postkantoor. Je zou ook even naar die andere straat kunnen gaan met zelfde huisnummer en informeren.
hihi Mieke, Mike heeft idd doorgedreven. Maargoed, ik moest en zou er een kitten bij en die heb ik weer gekregen. En meestal krijg ik wel mijn zijn, dus een beetje compensatie mag wel.( ik klink wel heel verwend nu...) Rombo doet zijn naam wel eer aan nu. Het kaas word niet van zijn brood af gegeten hier, hij bijt lekker van zich af
Hahaha Rox, idd je moet elkaar te vriend houden. Ik spreek jullie vanmiddag weer, moet nu naar Vianen.
Hihi, Rox, spannend hoor met zo´n nieuw katje. Het duurt altijd wel een poosje voor ze lekaar geaccepteerd hebben. Ik heb één keer meegemaakt dat het helemaal niet goed kwam. Ach, als je eenmaal aan de naam Rambo gewend bent, wordt ie vanzelf leuk. Een relatie blijft geven en nemen hè? Leuk dat mn slofjes nog liggen te wachten. Ik denk nu de hele tijd aan het hartje dat we gisteren gehoord hebben. We gaan het dit weekend zelf even proberen met de stethoscoop. Die hebben we voor de koeien . En Martijn is er aardig handig mee, weet wat ie moet horen enzo. Vandaag 16 weken, op naar de 20! Mieke: Ik ken het gevoel. Ik was ook helemaal nutteloos toen ik net zwanger was, weet je nog? Kim: ik denk dat je mannetje gelijk heeft en dat je je nu nog niet al te druk moet maken. Wel fijn dat je zulke geruststellende verhalen krijgt te horen. Daan: Ik merkte dat ook, dat mijn familie zo veel moeite had om het voor zich te houden. Dat is niet leuk! Volgende keer (als die komt) wacht ik tot de 12 weken met vertellen, ook aan de familie.
het was hetzelfde ding als ze naar jou had opgestuurd mieke en volgens mij past dat wel door de brievenbus... Ben net even bij dat andere huis geweest. Die dame reageerde nogal verontwaardigd... Ik zou wel het verkeerde adres hebben opgegeven, en als er post voor ons bij hen kwam zou dat wel door ons komen en dus is het ons probleem. Alle post die niet voor haar was ging regelrecht naar het oudpapier...ze kon toch moeilijk postbode voor de hele wijk gaan spelen... Sorry?!?!?! Vervolgens sloeg ze de deur dicht...En bedankt! Volgens mij ga ik post voor haar die bij ons komt (zeker 1 poststuk per week) ook maar naar het oudpapier sturen Ik kan zo slecht tegen zulke mensen... Hoe moeilijk is het nou om even een envelopje naar de rechtmatige eigenaar te brengen?
Wat een mentaliteit tegenwoordig! Jeetje, echt niet normaal. Je kunt toch altijd beleefd blijven? Over normen en waarden gesproken! Daar kan ik mij echt druk over maken.... En achteraf denk je altijd, had ik maar dit of dat gezegd.... Misschien kun je haar nog eens bellen, als ze in het telefoonboek staat en haar vertellen dat je voortaan hun post ook versnipperd. Of anders een kort briefje in haar brievenbus doen. Maar wel altijd correct in je bewoordingen blijven.
ja, ik was nu ook echt super beleefd... En van binnen stond ik te koken Eerst maar eens afkoelen, het met thomas bespreken en dan verder kijken. Ik heb net wel een klacht over de bezorging naar de TNT gestuurd... Dit gebeurd echt te vaak, ook met post voor thomas' zaak Dank je rox, lief van je...
nou ja meisjes ik ga gewoon duimen dat die kleine nog draait. maar als hij/zij net zo eigenwijs is als mama dan word het nog wat. dan ga ik er goed over nadenken. ik zie het wel als het zover komt he?
zo ff 4 uur verlof opgenomen... hahaha zo onze nwe auto ophalen spannend... en morgen nwe bank... ben best giga moe en heb last van zuurbranden.... durf me bijna niet te bewegen ben soms beetje bang dat het misgaat, sla beetje door... vanmorgen opnieuw test gedaan want ik kan het gewoon niet geloven... gisteren de ouders van roy het verteld en die stonden te juichen en te springen
Ja, dat vond ik ook, die eerste echo is super bijzonder. Dan denk je ineens, jeetje het zit er echt! Hihi, dat had ik gisteren nog weer, met het luisteren naar het hartje.