Oei Dais dat is schrikken zeg. Hopelijk heb je nog wel lekker geslapen. Rox, dat is dan een vroegertje zo op je vrije dag meid. Maar aan de andere kant heb je dan wel al veel kunnen doen. Ik hier ook vroeg. Moeten zo mannetje zijn auto naar de garage brengen. Heb gisteravond wat borrelende darmen gehad en heb het idee dat mijn borsten op knappen staan.
Alleen nog dweilen en koken en dan ben ik klaar voor vandaag! Heb je dat altijd voor je ongi mieke? Klinkt erg hoopvol! 10-6 was je NOD toch?
hey meisjes @daisy jeetje wat een verhaal maar achteraf is het inderdaad een korte bevalling geweest,. zal je net zien dat ik er 24 uur over doe! ff vraagje meisjes ik krijg vandaag een droger! joepie gekocht bij bcc. nu wil ik alleen de moltons, onderlakens jersey ,lakens en dekens wassen voor de kleine. kan dit allemaal in de droger? ik heb nog nooit een droger gebruikt dus vandaar mijn vraag! gr kim
oke en blijft het dan wel lekker zacht etc of kan ik die dekens etc beter niet wassen? ze zijn zoooo lekker zacht
dekentje had ik onlangs pas voor het eerst gewassen, maar dat was omdat joey lekker bezig was geweest en met zijn poepkont door het bed had geschoven! Bovendien ligt er een lakentje onder dus dat kan niet veel kwaad.
Als ik terug denk naar andere cyclussen, dan wordt het alleen maar vaag en kan ik het niet rijmen. Vorige cyclus ook gevoelige borsten, maar kan me dan niet meer herinneren of ze op knappen stonden. Maar vorige cyclus had ik weer geen kleine krampjes in de onderbuik. En volgens mij ook geen borrelende darmen. Nu moet ik nog even afwachten of dat blijft aanhouden. Maar ja je zoekt ook naar dingen die anders zijn natuurlijk, alleen maar om jezelf hoop te geven. Ja 10 juni NOD.
Juist spul wat je in de droger doet wordt zacht. Ik doe altijd de handdoeken in de droger omdat ze dan zacht worden. ALs ik ze gewoon ophang dan worden ze hard Kim maak je nog even foto's van jullie kamertje of mag dat niet omdat het dan herkenbaar is voor het geslacht van de beep?
hier iemand die eigenlijk alles in de droger doet, behalve synthetische spullen! Als je hem dan op een lage temp zet komt het altijd goed! Ik heb ook niet echt een waslijn (geen plaats voor hier) dus ja... Ik had gisteren enorm last van mijn onderbuik, heel hard, en twee druppels bloed verloren... hoop zo dat het iets positiefs is. Maar verder nergens last van. Groetjes Anne
de foto's van het kamertje kunnen wel komen hoor maar het kamertje staat nog niet dus word nu een beetje moeilijk. het is appeltjesgroen dus dat is niet geslachtsbepalend. ff update van mij meisjes ik moet om half twaalf naar de verloskundige want sinds gisteren voel ik de kleine een stuk minder als normaal en de vk zei nou kom maar even langs dan want dat hoort niet dus........................ dus mocht er iets zijn dan houdt ik rox of tipp op de hoogte maar ik hoop natuurlijk dat ik daarna gewoon hier mijn verhaal doe. gr kim
Goed van je om naar de vk te gaan. Voel je de kleine een stuk minder of helemaal niet? Kan van alles zijn hoor, maak je niet gek! Ik verwacht je gewoon weer hier na je bezoek! Goeie dag, ik blijf erbij!
Ik ben momenteel kindloos. Faylinn is wennen op het kdv. Of beter gezegd, ik ben wennen want Faylinn is op het kdv.
Ik ben er ook even, doe even een bakkie, maar moet zo weg naar een zakelijke afspraak. Lees even met jullie mee. Hoop dat met Kim alles goed zal zijn!
Ik voel me gelukkig weer beter. Ik denk dat het vermoeidheid was. Ik had 2 dagen achteralkaar mijn middagslaapje gemist en die blijk ik echt nodig te hebben Dus vanaf nu: braaf middagslaapje doen. Jullie mogen me dus ook best van het forum afschoppen hoor tussen 1 en 3 Hhihihi, natuurlijk kreeg ik midden in de nacht honger en is thomas opgestaan om vanillevla voor me te halen... zoooo lief Wic, knuf, ze vindt het er vast erg leuk... dais, dat was schrikken vannacht, knuf Kim, ik heb mijn telefoon bij de hand, maar ik verwacht je gewoon hier terug hoor na de vk!
Hoi Jannegie... hoe is het met Mannegie (vind ik zo grappig klinken, hahahaha) Hoe gaan de acties, is er al een doorbraak. Meiden even een andere vraag hoor. Zou je zonder vruchtbaarslijm ook wel zwanger kunnen raken. Ik heb namelijk nooit Eggwhite, zoals ze dat noemen op FF.
nou ik heb de kleine wel gevoeld gisteren maar niet zoals normaal. het is nromaal echt een heel druk kind en nu voel ik alleen een beetje wiebelen zeg maar! nou ja over tien minuten ga ik erheen en dan zullen we wel zien. ben wel een beetje zenuwachtig. ik loop de kleine ook al de hele ochtend te irriteren maar er komt geen lekkere felle schop, gr kim