Goedemorgen allemaal! @Wendy, een hele fijne trouwdag vandaag! @Mieke, Jazeker staat hij op MP. http://link.marktplaats.nl/175707818 Vervelend voor je dat je je zo energieloos voelt. Maar dat ouzootje van je is ook zo druk bezig een echt mensje te worden. Dat vreet energie! Je moet maar denken dat het juist goed is dat je zo moe bent, want dan wet je zeker dat er binnen in je lichaam hard gewerkt wordt. @ Allemaal, fijne dag vandaag!
Goedemiddag dames, @wendy: fijne dag vandaag, geniet ervan. @tipp: de mensen waarvan wij het huis hebben gekocht (1 jaar geleden) waren donateurs van volgens mij alle goed doelen. Noem er maar één en ze waren donateur. Er bleef maar post komen, ook na een half jaar. Wij bewaarden het netjes, en af en toe kwamen ze eens langs om het op te halen. Maar ze waren wel een soort van beledigd dat wij het niet brachten. Alsof wij niets beters te doen hadden . Wat er nu nog binnen komt gooi ik weg. Maar wat een heks dat ze zo reageerde. Wat zei je tegen haar, don't mess with a pregnant lady hahaha!
Echt zonde. Maar goed niets aan te doen. En jij kunt er niets aan doen toch. Vind het zo jammer voor jou, want het was toch leuk een beetje korting op positiekleding. Kun je niet naar dat andere adres toe en vragen of het bij hen is bezorgt?
hihihi, meiden, jullie zijn lief! Ik ga even boodschapjes doen voor mijn moeder, die is vandaag en morgen weg...
Hallo allemaal, nog even en dan weekend! Was ff hier niet geweest toen keek ik gister even en had ik gister mijn eisprong! Is helemaal langs me heen gegaan hadden het zo druk met andere dingen. Mooi dom! hihi. Dus gister was echt even een verplicht klusje zeg maar.... haha gr. Kat
Hee Maranka! ja met mij gaat het prima! Ben niet zo heel veel op het forum de laatste tijd druk druk druk! Maar kijk af en toe natuurlijk wel even. En idd gister was zeker klustijd! Had er niet meer bij stilgestaan en toevallig dat ik gister avond nog even op het forum was. Ik dacht oeps! Werk aan de winkel! haha Met jou ook verder alles goed?
Hee Jannegie! Hoe is het met jou? Nou gister stond er dus in de balk vandaag is je eisprong. Dus gister avond maar ff geklust. Ja ik heb t wel gevoeld maar ik had zoveel dingen aan mijn hoofd het is me op de een of andere manier ontschoten stom he! Nou ja kan gebeuren maar ik baalde wel. Is weer een gemiste kans natuurlijk. Het hoeft niet maar ja we hebben niet erg ons best gedaan.....
Je weet het niet, er kan een gelukstreffer tussen zitten . En anders nieuwe ronde, nieuwe kansen...? Wel een teken dat je er ontspannen mee omgaat en dat is dan weer goed, toch?
Ben ik weer, wat een lange dag is het geworden zeg. Tenminste uiteindelijk valt het mee hoor, was daar om 11 uur tot half 4. Maar heen en weer rijden (half uurtje). En alles ging in het Engels (Amerikanen), dus je moet je ook nog eens extra contcentreren, haha. Het is een klus voor 8 weken en ik begin 7 juli! Dus dan werk ik weer even fulltime buiten de deur. Leuk hoor. Wel iedere dag vroeg op maar gelukkig niet al te laat thuis. Dus dan zal ik wel iets meer vaak onlline zijn. tipp, het moet toch niet gekker worden zeg. Belachelijk die reactie van die vrouw. En jij krijgt dus vaak post van haar. Dat weet ze dan toch, die breng jij toch netjes of niet dan? Sniffy het moet niet erger worden dat jullie nog eens de post moeten gaan brengen van de oude bewoners zeg. Laat ze het maar halen hoor. Ramboooooo hoe gaat het met je klein moppie Merkte wel vandaag dat doordat ik even in een ander ritme zat en er niet aan kon toegeven, dat ik er minder erg in had dat ik moe was.
@mieke: die rimpelsauriers hebben heel de dag niks beters te doen. Dan hebben ze ook weer een wandeling
Zit even achter de pc op mijn werk, heb nu pauze. vanmorgen even naar de huisarts geweest. Was de laatste maand zo vaak duizelig . HB getest maar deze was goed. Het komt waarschijnlijk door de stress/drukte op mijn werk. Maandag heb ik een gesprek met mijn teamleidster.
Rambo bijt goed van zich af Mieke, staartje omhoog en geeft ook tikken terug aan Romi. die druipt dan weer af met staart tussen de benen. is alleen maar goed, Romi is een dominante kat. wij komen net terug van de HA. Mama ging nageltjes knippen, alles ging goed tot het duimpje..... Die zit nu in t verband, Joey heeft geen kik gegeven, ook niet toen in zijn duimpje geknipt werd. Bikkel! Nu word ie lekker verwend met een halve Liga en een flesje fruitdrink van Olvarit.