Klinkt weer als een leuke opdracht. Lijkt me heerlijk zo'n afwisselende baan. Ga eens kijken op je site. ohh die van Sony Ericson is mooi zeg ! Springt er echt uit!
Meiden.. IK HEB VAKANTIE! Heerlijk... 6 weken rusten en echt genieten van m'n zwangerschap! Wat zal ik slapen!
Tja ben juf he? Ben de laatste week wel weer op school aan het rommelen, maar nog niet echt aan het werk natuurlijk!
Tja... ben er echt aan toe (maar ja... wie niet!). Lekker 2 weekjes in huis rommelen, sieraden maken en m'n webshop bijwerken. Daarna een week naar IBIZA en 2 weken naar de veluwe.... heerlijk!
dankjewel daantje25! ben der erg blij mee en we vinden het ook erg speciaal... loop me 4 maanden er op te focussen en ben der dag en nacht mee bezig en nu? 2 weken vakantie er totaal niet mee bezig geweest en tis bingo
overgeven doe ik wel regelmatig en boeren en veel zuur... en ik ben moe hahaha en een beetje erg opvliegerig hoest met jou?
Vreemde buik, maar wordt al wat minder... af en toe wat vreemde steekjes. Zere borsten, misselijk met vlagen (maar gelukkig niet overgeven)... en verder super moe... kan de hele dag wel lekker in bed blijven. Slaap 's middags 2uurtjes en om 9uur 's avonds kun je me al naar bed dragen. Maar 's avonds in slaap komen is wel erg lastig!
ja dat slapen herken ik.... das een drama ik slaap liefste hele dag door.... mijn borsten zijn erg gevoelig en vooral de tepels... heb ook hele heftige steken door mijn onderbuik en als ik moet poepen doet het zeer maar dat zal wel komen omdat ik het niet durf (maf mens he)
ben aangekomen maar kleding zit goed nog! vergeet gelukkig niets alleen verspreek ik me erg vaak... roy zegt dan jeetje wat heb jij geslikt moet ik tafel zeggen en dan zeg ik wafel denk dat het door moeiheid komt ofzo, lachwekkend voor anderen maar ik vind niet leuk hahaha
@ Mieke, huh ? ik reclame maken? nee hoor. Sony Ericson, die ken je toch wel, dat is die bekende voetballer uit zweden toch?
Hallo allemaal, alles goed? Mieke, hoeveel testen heb je al gedaan? Ik 2 . Iggy voor de 3e keer gefeliciteerd! Geniet ervan!