Mieke, Romi krijgt evenveel aandacht als daarvoor hoor. Ik geef haar als eerste aandacht en daarna Rambo. Zo hoort dat toch?
ff spammen: http://faylinn.nl/images/diaper_doom.jpg (ff aanklikken want foto is te groot om hier direct te tonen) manlief is aant hobby-en geweest
leuk hé rox medicijnen leren Heb ik ook moeten doen voor mijn opleiding. Moet nl. regelmatig medicijnen geven aan bewoners. Moest van alles wat ze gebruikte, alles kennen, bijwerkingen, waarvoor, wanneer niet ed. En dat van 17 bewoners
truste kom net bij de kersverse oma vandaan hahaha opa was nog aant werk heb een heel mooi schilderijtje gehad met een versje erop een soort gebedje met 2 knielende kindjes echt zo schattig was van mijn man toen ie baby was
uhm eentje Nee vanmorgen echt de laatste, gewoon puur uit nieuwsgierigheid gedaan hoe deze zal knallen. Nou knallen doet ie hoor teststreep is dikker en paarser dan de controle streep. Het is echt echt Op naar de echo en dan de kleine Ouzo zien. Goh wat heb ik daar een zin in. Goedemorgen trouwens.
jaaaaaaaaaaaa we gaan toch voor een hele nwe bank even ons zorgenkindje bij roy zijn ouders brengen en op naar de ikea