goed zo! vannochtend waren we (lees manlief) om zes uur wakker hij werd de hele tijd wakker van mijn gesnurk. hihihhihi zielig dus we hebben van zes tot acht in bed tv gekeken. hihihihih zometeen ff uurtje werken. en vanmiddag komen aanstaande opa en oma terug van vakantie dus die komen ff bakkie halen. 8) manlief is nu boven laminaat aan het leggen in de gang. dus we schieten hier lekker op aleen nog plinten en klaar is kim jij nog plannen voor vandaag?
goedemoggel! Hiern iets bijzonders, de beestjes zijn aan het vechten geslagen. Joey krijgt zo de fles en dan schapjs doen. dus snel aankleden! Vanavond B-Day van een dinnetje
goeiemorgen... Gisteravond naar een leuk concert geweest. Thomas is weer op een wedstrijd en ik heb uitgeslapen, mar ik ben nog steeds volslagen uitgeput... Zo even wat boodschappen doen en voor de katjes van mijn moeder zorgen...
Hoi Iedereen, op aanraden van Wicjuh kom ik hier ff loeren. Ze vertelde me dat het hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig is. Dus dat wil Daantje even komen inspecteren Toedels *zwaaismiley*
wic heeft gelijk hoor... het is hier heel gezellig... Vooral met al die verschillende daantjes Wat een ongelovelijk pokkeweer.... Ik heb zoooooooooo geen zin om boodschappen te gaan doen... Ik kijk nu nog even naar ultimate survival op discovery... Die vent is zo vreselijk geschift...
Hoi Daan! Jaaaa het is hier heel gezellig. Vooral met die leuke foto's die af en toe voorbij komen ! ( kijk maar even op de voorgaande pagina dan snap je wat ik bedoel) Maar ja het is hier een heel gezellig cluppie. ben je al lang bezig om zwanger te raken. En hoe gaat het? Beetje een mooie cyclus e.d.
Gelukkig hier betere foto's dan die ik in een ander topic tegenkwam, brrrr. Cuties staan hier allemaal zeg (L) Ik zit in de eerste ronde voor 1e beebie. Over mijn cyclus kan ik nog niet veel zeggen. Eerste was 29 dagen en 2e is afwachten natuurlijk. Maar jemig wat kunnen jullie kletsen zeg. Heerlijk, maar voor een nieuweling best lastig. Ben de eerste dagen alleen maar bezig geweest, met lezen, lezen en lezen. Oh en lezen. Kom toch bijna niet aan klussen toe Hoop dat ik snel genoeg een beetje ga onthouden wie en hoe of wat. Maar dat zal vast allemaal wel goedkomen. Misschien een kleine omschrijving van mijzelf ook wel op zijn plaats: * Danielle (Daan, Daantje), * 30 * Getrouwd * 1 kat genaamd Binkie * Apeldoorn daar woon ik * Werkzaam bij de keten met de Toekan (vandaar soms de idiote tijden waarop ik post) * Musicals * Koken * Lezen * Prettig gestoord (zoals ze op mijn werk zeggen: Daan is net als Rivella, beetje vreemd, maar wel lekker (dat laatste mag je met een korreltje zou nemen) Nou dat ben ik in het kort. Nog meer weten? gerust vragen. Baaaaaai
Haha, nou vervolg je weg zou ik zeggen. Enne... soms is t moeilijk bijbenen voor een nieuweling, maar volgens mij val jij er zo bij in hoor, no problem. En de meiden hier zijn onwijs lief.
1e 'voorlopige' conclusie na inspectieronde 1: Dit is zoooooooooooooooooooooooooooo verslavend. @Wiccie jij is lief omdat te zeggen. Maar dat wist ik al, dat je lief was.
welkom welkom welkom hihihihhiihhi het is hier inderdaad erug gezellig. wij blijven hier ook gewoon kletsen. hihihihihihih net gestopt met de pil is niet meer van toepassing. er zijn al meiden met beebjes meisjes zwanger en meiden bezig met ronde ..... maar iedereen blijft hier ouwehoeren omdat het erg gezellie is. ach het is ff bijhouden vooral met sommige kletskousen (noem geen namen) maar je hoeft heus niet alles te onthouden vragne staat vrij succes.en tussen haakjes (waar werk jij? ) gr kim