Haha, ik dacht al wat voel ik, maar dat was die veer in mijn r... @kim Ik werk bij Van der Valk (die met die toekan dus) (tenminste dat bedoelde je toch met je vraag?)
Ik ga zo ff proberen ieniemienie nageltjes te knippen, en hoop dat ik niet op de HApost eindig wat een enge aangelegenheid is dat toch.
Damn, nu weer mn 2100ste bericht gemist.... dan ga ik nu voor mn 2222ste , eens zien of ik die door ga hebben....
Misschien even een teller voor aanmaken? hihi Enne, succes met knippen. Mag je niet vijlen? Lijkt me een stuk veiliger en een stuk beter voor mama's hart.
hahahahahahanha is dat een toekan? wij noemen hem altijd de neus hier. we gaan naar de neus toe etc etc whahahahahahahahahhha wel lief toch van rox dat ze je jonger maakt. (zo is rox )
wat een draaikont die Joey. Zit trouwens net ff in je album te snuffelen. Wat een lekker kind zeg. Oh en jullie kitten (grote poes of kan inmiddels al?) lijkt erg op onze Bink. Ga zo even wat foto's in mijn album zetten, kan je even vergelijken.
Whahahahaha, de neus ? Het is toch een snavel? Klinkt meer alsof je naar een maffiabaas toe gaat.... Heey, de neus, I make you an offer you can´t refuse.... Maarre... welkom Daan. Rox: Joey is echt super stoer! Maar wel schrikken voor mama denk ik. Hier alles ok. Wacht tot ik mn beeb kan voelen. Lekker schapjes voor de hele week in huis. Zo even bij hondje kijken. Hij was aan t spelen met t paard, wat even mis ging. Met luid piepen is hij onder de caravan gekropen. Hij liep niet kreupel en komt ondertussen weer voorzichtig kijken, hahaha, held! Zo ik denk dat ik zo even ramen ga lappen en onkruid ga wieden. Wat een fijne dag vandaag. Het regent iedere keer, dus daar word ik zó gelukkig van!
Daan, ik heb er sinds donderdag een nieuwe bij. Romi is nu 1 jaar en 4 maanden en de nieuwe aanwinst is 8 weken. Die heet Rambo. straks ff foto plaatsen. Jannegie, waar ligt je placenta? voor of achter? Die regen is idd wel fijn voor jullie ja, maar het is ook zo weer opgedroogd?
hihihihihihihihihi de enigste die gelukkig word van regen. hihihihih ja ik weet ook niet waarom maar wij noemen het altijd de neus! amsterdams misschien. zitten hier af en toe amsterdamse dingetje tussen hihihiih
Zou het echt niet weten, van die placenta. Weet niet eens of ik er één heb . Ja de regen droogt snel weer op, maar we hebben nu aardig wat gehad, ik kan zien dat het helpt. Maar voor het graan is het te laat, dat is al aan het afrijpen. Voor de aardappels is het fijn en voor de mais ook. We hebben alleen nog veel meer nodig. Deze week wordt het weer 30 graden.