Internet thuis doet het niet en ze heeft afstand genomen! Het ging even niet zo lekker met haar en was verdrietig en teleurgesteld. Daan, welkom hier!
nergens voor nodig hoor! voor blondsteenbokje komt haar tijd ook nog wel en dan is dat kindje zoooo bijzonder. iedereen is anders en daar hoef je je niet schuldig over te voelen he mieke waar was je nou ineens vannochtend. ? nou meisjes wij gaan naar mijn ouders toe ff gezellie! dikke knuffel aan iedereen
Iedereen bedankt voor het warme welkom. Wicjuh heeft gelijk, jullie zijn allemaal erg lief. Inspectierond --> afgesloten. hihi
ja ze is al zo lang bezig en ik liep zo te zeuren dat het zo lang duurde.... en nu ben ik het nog eerder dan haar... was bang dat ze daarom weg bleef ofzo
nee hoor, dat was voor jou trouwen al wijffie!Ik weet heel zeker dat Steenbokje blij voor je is. Geloof me maar! Daan, Binkie lijkt echt veel op Romi zeg!
Blehg, Jasper liet een boer! Een natte! In één klap zijn shirt, zijn broek, zijn sokken, de bank wn mijn broek vies! Knap gedaan hoor!
haha die jasper, tegelijkertijd dat ik mijn shirt en broek heb onder geproest. Het moet toch niet gekker worden. (tja ik lach nu nog wel, maar hopenlijk straks ervaar ik hetzelfde en dan kunnen jullie lachen)