Rebbel, gefeliciteerd met jullie zoon Milan! Geniet er maar lekker van. Iggy, wat lees ik nou? Gefeliciteerd! Wat leuk zeg. Groetjes Tamara.
Ik had ook een sms van Rebbel gekregen om 17 uur, maar niet gezien/gehoord. Zag 'm net pas na het lezen hier van Wic. Maar goed dat Wic ook haar buddy is, waardeloze buddy ben ik
Meiden, ik ga naar de B-Day in Leerdam! Joey is al in badje geweest en gaat lekker in zijn pyama mee. kan die straks meteen t bed in!
Nee joh, doe normaal ! Je kan niet altijd met je ogen en oren op de foon gericht zijn! Ik zag m ook toevallig hoor, had m niet gehoord! *hug*
Hahaha Wic, is al weer een tijd geleden dat ik soep heb gemaakt hoor Nou ik schrok helemaal toen ik hier kwam en het nieuws las, dacht meteen ik heb geen sms gehoord
@ Daan78: er is haast niet tegenop te vijlen, die nageltjes groeien zo hard! Maar misschien is het wel wat veiliger voor Faylinn
jep... wen er maar aan... dat gaat nog zeker 9 weken duren (gemiddeld).. Sterkte ermee en luister naar je lichaam...