Goedenavond meiden! Was ik ook weer eens... Hoe is het hier met iedereen?! @ Iggy: Gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Rebbel: gefeliciteerd met jullie zoontje! Hoop dat t goed gaat! @ all: hier gister ongi geworden.. Had t ook wel verwacht eigenlijk.. Maar baal stiekum toch wel.. Vriendje zei als eerste: ja, kan gebeuren he?! Ikke: ja, dacht je dat ik dat nu wil horen!? hij: sorry...(en realiseerde zich ondertussen dat die reactie niet heel tactisch was)... Mannen...?! Zag dak in de lijst al op 2e ronde stond, dus dat kan blijven staan! haha.. Nieuwe ronde, nieuwe kansen... Ik ben ff bijlezen..
Je lijf is nu hartstikke druk hoor, dus eigenlijk is het heel logisch dat je zo moe bent. Wen maar idd, want het duurt waarschijnlijk nog wel even....
Waar zat ie dit keer? En wat heeft hij nu weer uitgevreten?! Vind het altijd zo mooi om naar te kijken, maar hij is echt niet goed wijs! *proest* @ Daan, welkom hier! Tis inderdaad niet altijd te volgen hier.. Die meiden hier kletsen er wat vanaf! Maar vind t best gezellig om zo af en toe ook wat te mogen zeggen
Hé Remmar, jammer van deze ronde, balen . Maar je hebt wel een hele nette regelmatige cyclus. Dat biedt goede kansen!
Volgens mij heb ik die ook eens gezien! Ik zei laatst nog tegen mn vriend, snap je nou hoe iemand dat allemaal kan en durft!?!?! En dat terwijl hij ook gewoon vrouw en kinderen thuis heeft zitten... Vond het ook jammer, maar was eigenlijk nog maar de eerste ronde, dus zo er is het niet! hihi.. jeps, gelukkig wel! Heb ik nooit gehad.. Voordat ik met de pil begon was ik om de 2 a 2,5 weken ongi (soms ook met tussenpozen van 5 weken hoor!). Daardoor telkens bloedarmoede of er tegenaan.. Erg vervelend dus! Ben erg echt zo blij mee! Biedt perspectief haha.. Wat een scheet! hihi...
Hihi, net der moeder Wic. *sorry, kon het niet laten. Ben melig vandaag. * Remmar, ga voor je duimen hoor in je komende ronde! Knuffel meid!