ik zou het niet weten mieke. maar ik heb normaal al hele erge afscheiding maar merkte ook nooit iets van eggwhite dus............. zal toch wel? gr kim
@Daisy: hopelijk heb je wel goed geslapen en is nu alles weer in orde @Mik: heerlijk een droger. Toen wij vorig jaar verhuisden hebben we er ook meteen een gekocht.. zou niet meer zonder kunnen succes straks bij de verloskundige! @wicjuh: sterkte @tipp: fijn dat je je weer beter voelt ik zit nu op m'n werk en ben supermoe maar gelukkig nog 1,5 uur want ik heb vanmiddag een tentamen.. heb niet zoveel zin dus ...
succes met je tentamen AlexiaR. En Kim ik hoop dat je snel weer hier bent met een positief berichtje... sterkte Groetjes Anne
nou, dat beter voelen was van korte duur helaas... Mijn ontbijt heeft net mijn lichaam sneller verlaten dan het naar binnen is gegaan Ik lig nu met mijn laptop (gelukkig bestaan die dingen ) in bed... Hee hoe is het eigenlijk met rebbel?
Nee 7 uur en 3 kwartier. Hihi, heb steeds zitten te vertellen aan iedereen dat het een kleine 7 uur was, maar zit net te rekenen en het was toch echt een uurtje langer. We zijn rond 22.00 uur begonnen met timen. En Jasper is om 5.43 geboren.
Maranka, denk dta het echt de 12 weken sprong is! Wic, DANKJEWEL!!!!!!!!!! maarruh, hoe plaats ik hem.... Kimmetje, ben standbij meissie! Zo zit ff bij moeders, die is ff broertje van school halen en Joey slaapt...
jaaaaaaaaaaaaa ben ook gestopt.... De spannende tijden zijn aangebroken. Ga voor het eerst de eerste ronde beleven.... Liefs Bollie
Alles nu weer goed met Samantha Daisy? da's wel even schrikken. Wat houdt die 12 weken sprong precies in, Rox? Mieke, nog niet de moed voor deze ronde opgeven hoor. Ik heb nog hoge verwachtingen ( hihi leuke woordspeling) Kim, veel succes bij de VK. Komt vast wel goed. Je voelt het nog steeds een beetje bewegen. Hij/Zij heeft vast gewoon even een dagje rust nodig om goed te groeien. Tipp, sterkte met de misselijkheid. Hier Peter en Ik ook in de lappenmand. Ik ben al sinds zaterdag niet echt lekker. Af en toe misselijk en breekt het klamme zweet soms uit en nu ook diarree (sorry). En Peter dus ook sinds vannacht. Hoop dat Jasper er niets van mee krijgt. We gaan vandaag dan ook maar nier naar mijn vader. Die moet nu echt niet ook nog buikgriep krijgen!
hmpf, mijn moeder en ik kunnen het niet eens worden.. Die wil dat ik wat ga eten. Ik wil niet eten, ben als de dood dat ik zo weer boven de wc hang... Ik weet wel dat ik iets moet eten, maar ik durf gewoon niet meer En maranka, ik vind 7 uur en 3 kwartier nog erg snel hoor...
Maranka, De mentale ontwikkeling (de ontwikkeling in zijn koppie) verloopt in sprongetjes. Bij ieder sprongetje dat je baby maakt kan hij nieuwe dingen snappen en gaan doen. Gelukkig kun je precies weten wanneer je baby een sprongetje maakt. Gelukkig, want voordat je baby dingen leert, heeft hij het even heel moeilijk en zal hij wat vaker huilen, hangerig zijn en humeurig... Het oei ik groei! boek is mijn bijbel op het moment!
Tipp, veel thee met suiker en bouillion drinken. en evt een liga, droog beschuitje of biscuitje. maarn iet tegen je zin eten, je vocht is belangrijker!
Lijkt me een erg handig boek om in huis te hebben. Denk dat ik er maar even achteraan ga. Is vast wel te koop bij de prenatal en ik heb nog bonnen liggen. @Tipp, ja 7 uurtjes en 3 kwartier is ook heel netjes hoor. Zeker voor een eerste kindje. En dan ook nog eens thuis geboren. Ben ik heel trots op!
Welkom Bollie! Faylinn is weer thuis!Jippieee! wilnualleennietindeboxofopwipstoelenzitdusopschoottezittendraaien
hmmm. lange vinger heb ik wel zin in. Ik heb nu thee met honing naast me staan... Maar in veel meer heb ik echt geen zin... Ach ik snap mijn moeder wel, die is bezorgd... Ik vind die banners zo mooi en vrolijk... wic, een typische ik-wil-bij-mama-zijn-bui? Zeg maranka, is er ergens een lijst waarop ik kan intekenen voor zo'n bevalling?