hey meisjes nou we zijn weer terug hoor. die mensen hadden ook uilen erg leuk om te zien die beesten. niks gekocht ofzo @mieke en tipp. nou we hebben nu die feliway verstuiver gekocht voor in het stopcontact. en de dag erna lag ze al naast de eettafel te liggen, en ik liep langs en ze bleef liggen. mocht nog niet naar haar toe komen maar dit is al een hele verbetering. ik heb ook die medicijnen gekocht om haar rustig te maken. maar ik kijk eerst even wat dit doet voordat ik haar onder de medicijnen gooi! gr kim
Ik kom hier weer even rondsnuffelen... Heb nu even internet ter beschikking, dus kan even weer wat bijlezen / kletsen
ja he ben erg blij oh ik heb ook weer war nieuws mijn borst lekt. alleen links en het stroomt er dan gewoon uit! hihihihihih die denkt dat de kleine er al is denk. gr kim
Hoi Rox Nee, zo ver is het nog niet. Maar zijn wel alles zo aan het regelen dat er straks niks meer in de weg staat. Op zoek naar groter huis, hebben al een stationcar gekocht en lekker wat centjes aan het sparen Vriendlief heeft aangegeven dat ie eerst wil trouwen en dan mag die *piep* pil de deur uit. Sinds dat ik weer begonnen ben, zitten die kleine pilletjes me zo dwars. Zal wel een geestelijk iets zijn...
Hoi Meiden, ik had een vraagje, ik wilde stoppen met de pil deze maand, maar heb er vanmorgen 1 geslikt met mijn slaperige kop! Maakt dat uit, of kan ik beter wachten tot mijn volgende cyclus? Liefs..
Vet grappig Roxy, woon ook in OV-noord Zit nog ff te denken wanneer ik nou precies ga stoppen, want mocht ik niet zwanger raken word ik het in mijn vakantie !