Kim kan die verf geen kwaad voor jou en de beep, je hoort zo vaak dat ze zeggen dat je niet mag schilderen? Jannegie, gezellig zeg dat vrienden langs komen, blijven ze 1 dagje of ietsjes langer. Ik heb morgen om 16.30 de echo moet dus nog even langer wachten. Vriendje gaat mee hoor, tuurlijk! Heb net de ramen gelapt in de woonkamer en keuken, geeft weer even voldoening.
Bedankt dames! Gaat vast lukken dat plezier hebben de komende dagen. Jannegie, jij ook veel plezier met de echo morgen. Blijft bijzonder toch? Mieke, helaas kunnen we onze nieuwe auto nog niet uitproberen. Hij moest nog rijklaar gemaakt worden en we konden hem dan niet eerder ophalen dan aankomende vrijdag. Dus hebben we besloten hem maandag maar op te halen. Wel jammer, want die grote kofferbak was nu wel erg handig geweest. Maar alles zit erin wat we mee willen dus zo gaat het ook. Peter had wel even visioenen van die reclame van die auto's die uit hun voegen barsten toen hij de lading bagage zag overigens.
@ maranka blij dat alles er in past en dat hij niet uit de voegen knapt, veel zwem plezier met jasper en je man natuurlijk
nee hoor je mag gewoon schilderen zolang het maar op waterbasis is. dus geen terpentineverf. ( weet je nog toen ik net zwanger was? zegt afbijt je nog iets? ) dus ik laat mijn verf gewoon op waterbasis aanmaken. leuk leuk leuk morgen jullie eerste echo. oooooooooooohhhh weet nog zo goed. jeetje wat gaat het toch snel uiterlijk 7 weken en dan hebben wij ons kleintje in onze handen, gr kim
Over een uurtje vertrekken we. Maar dit is voor nu mijn laatste berichtje. Moet jasper nog even de fles geven en nog wat dingetjes in huis doen. Fijne week allemaal! En tot vrijdag of zaterdag.
Kim, van dat afbijten weet ik niet meer. Maar kan me nu wel weer herinneren over dat - op water basis - gebeuren. Oh dan kan ik straks gewoon mijn oudjes helpen met hun huisje schilderen, sauzen dan! De tijd vliegt idd. Maar op het moment gaat ie voor mij even wat langzaam, hihi. Zou wel al ietsjes verder willen zijn... gewoon voor het veilige dan. Maranka, veel plezier! Ik moet zo weer met Molly naar de dierenarts. Ze gaan een hartfilmpje maken.
Ik weet het nog van Kim, van dat afbijten. Kim was gewoon druk aan de gang geweest terwijl ze zwanger was, tot wij zeiden dat dat gevaarlijk kon zijn voor je beeb . Mieke, kan me voorstellen dat de tijd nu zo langzaam gaat, dat had ik ook. Maar nu gaat het ineens heel snel. Dus als je eenmaal die 12 weken grens hebt gehad...
zo ik ben weer terug van de ikea. We hebben eindelijk onze kastenwand. Ze komen donderdag de lange delen brengen (die pasten niet in de auto ), dus heb ik mooi nog even tijd om de slaapkamer leeg te ruimen en her in te richten We waren trouwens bijna 200 euro geoedkoper uit dan het tekenprogramma van ikea berekend had. Ook niet erg! Meiden, ik ga nog even van het mooie weer genieten... Tot vanavond! Knuffels!
kijk dat zijn nog eens goede berichten. hihihihihi gefeliciteerd met je kasten meis. en heerlijk dat je goedkoper uit was gr kim
Oja Kim nu weet ik het weer van dat afbijten hihihi! Nou meiden hier goed nieuws en tja ook ander nieuws. Molly heeft geen hartafwijking, dat is het goede nieuws. Maar er lijkt een gat te zitten in haar middenrif waar haar lever door heen steekt. Hierdoor ontstaat er stuwing en wordt het vocht niet goed afgedreven. En daardoor ademt ze dus zo zwaar, of heeft ze moeite met ademen, anders gezegd. Donderdag 7.45 uur present op de Universiteit in Utrecht, dan krijgt ze weer al die onderzoeken en gaan ze haar waarschijnlijk opereren. Dat zal wel een lange dag voor mij worden. Maar ik heb het er voor over hoor. Ze was vandaag ook zo lief en geduldig, liet alles zonder tegen stribbelen toe.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat is het toch een lieverd. nou dan moet je haar vandaag morgen en overmorgen maar goed verwennen. zodat ze donderdag helemaal voldaan daar heen kan. inderdaad erg goed nieuws. gefeliciteerd meissie
@Mieke: geef Molly maar een knuffel van mij. @Tipp: ik heb ook wel eens iets raars meegemaakt met dieren. Ik heb mijn auto in Arkel gekocht. Om daarheen te rijden kan je via een B-weg. Toen ik mijn auto ging ophalen, stond er een koe in de sloot. Ik naar de politie gebeld om het te melden, vertelde ze mij; oohh dat doet ie wel vaker het is een draaideur koe...... Moet toch niet gekker worden.
*&%^*^%$&^%&^%^*%$ even een ego bericht maar dat moest ik even kwijt. Kan wel janken.... Word gek van mijn werk, heb gelukkig een vandaag een gesprek gehad met mijn teamleidster. Ik word er zo moe van dat ik het gevoel heb alles zelf te moeten doen/regelen. Sommige collega's (gelukkig niet allemaal) kunnen zo gemakzuchtig zijn. :x
Ik heb trouwens het idee dat mijn banner een dag overslaat. Of klopt het dat de dag voor je ei-sprong de meest vruchtbare dag is. Gisteren stond er nl. nog 2 dagen tot de ei-sprong?
Hahaha! Dat die politie dat al wist! Rare boer trouwens, die zn koe elke keer in de sloot laat lopen....