whahahahahahahahahahahahahahhahihihihihihihiihihihihihihihhahahahahahahahahaha wat een lol een draaideurkoe hihihihihiihihi ik zie hem al helemaal staan
Mijn teamleidster zei dat zij ws niet zullen veranderen maar dat ze wel dingen zelf moeten gaan oplossen. Maarja ik zit voorlopig met hartritmestoornissen en duizeligheid.
Sniffy, ik heb nog nooit van een draaideurkoe gehoord Wat moet ik me daarbij voorstellen dan? Enne, vandaag je meest vruchtbare dag, heb je gister of eergister nog wel een beurt gekregen van je mannetje. Want gezien je cyclus zou ik eerder zeggen dat dag 13 of 14 je meest vruchtbare dag was/is. Maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel
pardon Daarin heb ik niet te klagen hahaha Maaruh, zo noemde ze het echt een draaideur koe, net als een draaideur crimineel.
Hahaha Sniffy, gelukkig maar, tja je weet maar nooit toch? Als we het al over draaideur koeien hebben en ik ook niet weet wat een draaideur crimineel is......
Ik zocht mijn laatste berichtje maar kan hem nergens meer terug vinden zoveel staat er al weer bij haha!
dat is een crimineel die vaker met hetzelfde misdrijf de fout in gaat, snappie. Ik heb stiekem sinds mijn 1e dag van de cyclus getempt. Gewoon eens om te proberen. Gisteren was mijn temp 37.7 en vandaag 37.4.
Helleu! Ik heb net even platgelegen om het ooievaar-verhaal! Geweldig! En dan komt die koe er ook nog achteraan hihihi Moet ik onthouden, straks ff aan manlief vertellen Bijgelezen, maar weet het nu al niet meer. Ikwilnietmeerwerkenendannietspecifiekomhiertekunnenlezenmaarombijmndochterteblijven ....
Nou dan zal ie morgen wel gaan stijgen en heb je vandaag je ei. Je hebt trouwens wel een hoge basale temp zeg, die van mij lag voor ei 1 graad lager. Hij moet morgen dan wel min. met 0,2-0,3 stijgen hoor. Knuffie Wic.
ik heb sinds een kwartier of zo een zwaar gevoel links onder in mijn buik. Maar mijn darmen zijn ook aan het rommelen
knuffel mieke, voor molly... Wat een lieverd en idd maar even goed verwennen de komende dagen... Hihihihi, ik zie die koe ook helemaal voor me... Knuff wic... zucht... ik tel af naar mijn vakantie... Ik heb zin in denemarken en in mijn kinderwagen...
ik kan je helemaal begrijpen ik zou het daar oo wel moeilijk mee hebben. maar helaas zijn wij niet in de positie om leker thuis te blijven i ga ff koken. babi ketjap mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk. daarna wel een liter joghurt ivm maagzuur. oooooooooooohhh wat zit dat koppie hoog zeg. die gaat echt niet draaien