sniffy, 13 juli... Lekker kim, wel naar van dat maagzuur... Ik ben romige citroen spaghetti aan het maken Jum...
wat maak jij toch altijd aparte dingen joh. nou de babi ketjap was verrukkelijk. nu ga i lekker een ijsje toe nemen. een .............................................................................. cornetto gr kim
ik vind koken verschrikkelijk leuk en ben dus ook altijd op zoek naar leuk, lekkere, bijzondere recepten. Ik verzamel ook kookboeken Ik ga zo lekker 3 chocolades ijs van hertog eten
di van mij heeft weer een gloedjenieuw filtersysteem gekocht en zit nu tot zijn oren in de pvc pijpen. hihihiihihihiihihi mannen en koivijvers! die cornetto was heerlijk
het is wel leuk om naar te kijken hoor. En zeker als ze wat tammer zijn is het leuk. Mijn vriend wordt er ook rustiger/ontspannen van.
Ik ben van ons 2 meer de dierenverslaafde. Als het aan mij lag had ik nu nog een hond (heb er al 1), nog meer katten (heb er nu 2), een konijn (heb al wel een hamster) en nog meer beestjes... Ik wil in mijn volgende tuin ook heel erg graag een mooie vijver met visjes... Ik vind het heerlijk om naar het geluid van een fontein te luisteren en naar het geplop van de visjes
Hij is de meeste weekeinden 1 of meer dagen aan het jureren op roeiwedstrijden (in weer en wind Wat ie er aan vind is mij nog steeds een raadsel) en de rest van de tijd die hij niet werkt zit ie te programmeren (als ik er geen stokje voor steek)