hij heeft één steur van 45 cm en de andere is iets kleiner. de witte zijn een centimeter of 20. Mijn vriend las mee en moest lachen om fleur de steur. Hij is opzoek naar poek de snoek hahahaha
hihihihih ja zij is ook hilarisch die fleur eet namelijk met de kois mee. we hoeven echt geen steurvoer erin te gooien. want zij wil gewoon mt de kois meeeten.hihihihihihihih ziet er niet uit. maar ze is wel erug mooi en een meter lang dus echt kollossaal die kois duwt ze gewoon opzij. wij hebben 15 kois en in het begin gaven we nog namen maar nu noemen we ze meestal bij de soort. dus bijv. de kohaku is ziek of kijk naar de chagoi hihihihihihihihih we hebben ook een hele mooie tamme karashigoi. echt fantastisch beest, samen met de chagois zij die het tamst
alleen mijn vis heeft een naam hoor. Verder noemt mijn vriend ze ook bij soort. Wij hebben ook een chagoi en een zwart/oranje, zwart/oranje/wit, wit/oranje, witte en een ghost (oranje/zwart/zilver)
ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh dan mag je nier klagen. hihihihihiih wij zijn ook onze auto aan het proberen te verkopen alleen kunnen we nog niemand ervoor vinden
wij hebben een renault clio williams. dus echt een liefhebbersauto. en we willen een renault laguna. ik ga ff lekker bankhangen knuffel
Ik ben wel benieuwd geworden naar Fleur de Steur en Spooky en alle anderen. Ik sluit hier ook af, ga een film kijken. Bye!
Toevallig hebben wij echt nét onze auto verkocht! Echt nog geen 5 minuten geleden! (ga hem wel missen hoor... ) Nu moeten we alleen nog een andere weer hebben..
Gefeliciteerd Wendy! Leuke foto's. Even een felicitatie vanaf hier voor de nieuwe zwangeren. Is er nog iemand bevallen? Voor de rest alles goed met jullie meiden? Wij hebben gisteren tegen mijn schoonouders verteld dat we in de MMM zitten. Wel heftig. Dat is weer eens wat anders dan goed nieuws brengen dat je zwanger bent...was erg emo in ieder geval...maar wel goed gepraat... truste meiden Liefs Zora
hoi allemaal, hier druk druk druk wendy gefeliciteerd met je huwelijk en je goede 20 weken echo en jullie krijgen een zoon joh, leuk! mieke heel veel plezier morgen met de echo!
goedemorgen ik slaap de klokjes rond we hebben gisteren voor 250 euro aan hondenmanden en spelletjes voor de honden gehaald... wel leuk met draaiplateau's en schuifblokjes met koekjes eronder maar verrekte duur allemaal... leuk met roy naar de dierenwinkel