om 6.15 bijgelezen wat een gek ben ik ook he! Joey heeft bij Oma geslapen, VERSCHRIKKELIJK vind ik dat! Mieke, succes vandaag met de echo! Vanavond ben ik ook niet online, wil je me een update per sms geven van hoe t was? En een dikke knuffel voor Molly! Wendy, gefeliciteerd met je trouwdag! en jongetjes of meisjes, ze zijn allebei lief!
hey meisjes nou ik ga ff boodschapjes doen. vanmiddag werken en vanavond bbqen. ik moet eerst even langs de apotheek. ff iets halen tegen snurken. niet voor manlief maar voor mij manlief heeft tot 2 uur vannacht wakker gelegen omdat ik elke keer begon te snurken. is een zwangerschapskwaaltje. maar wel erg vervelend voor hem want hij moet om zes uur opsstaan voor zijn werk. nou ja vanmiddag heeft hij lekker vrij genomen. dus................. ik ben weg bye
Haha Kim kun je voor hier ook een middeltje meenemen. Ik heb ook wakker gelegen maar dan van het gesnurk van die aap naast me. Had weer eens een borreltje op en dan ligt ie voor pampus en snurkt ie. En ik heb me onrustig geslapen door die echo van vanmiddag. Die was goed maar ze konden geen hartje vinden, blegh! Moet niet gekker worden hoor. Rox ik zal je sms-en als ik het niet vergeet hoor. Sniffy, dan heb je vandaag je ei. Ik zou bij thuiskomst nog even klussen en niet wachten tot jullie naar bed gaan Hier een rustig dagje. Ga maar eens de ramen lappen op het dakterras, luieren in de zon en ik moet nog 2 cadeautjes kopen.
mieke, die 'angst' heb ik ook gehad hoor... Maar het komt helemaal goed! :d Kim, laat me even weten wat voor middeltje je gevonden hebt...
@ mieke : t komt vast goed meid! Tis alweer een tijd gelee, maar ik was ook nerveus, denk dat dat wel normaal is hoor. Succes vanmiddag! Het is genieten hoor, zo'n echo!
Gaat je mannetje eigenlijk mee? Voor hen is het ook super, zien ze daadwerkelijk hun spruitje (merken nu nog niet zo veel natuurlijk)!
thomas vond de eerste echo inderdaad geweldig... Hij vindt trouwens elk bezoek aan de vk ook erg leuk
het is de air max. die ik heb gekocht. volgens de krant HET MIDDELTJE. en voor als het niet werkt heb ik ook oordopjes gehaald voor hem was gisteren echt zielig. hij lag maar te woelen. en toen is hij van gekkigheid op de bank gaan liggen maar toen had hij weer nekpijn. en ja ik heb natuurlijk niets door. totdat hij opstaat want dan word ik wakker. hihihhihhiihihi @mieke veel plezier vanmiddag met de echo. erug leuk hoor inderdaad ook voor manlief. mijn man keek zijn ogen uit die eerste echo. gr kim
gaat hij elke keer mee dan tipp? mijn man is alleen de eerste keer mee geweest en hij gaat volgende week mee ivm dat ze dan vertellen wanneer te bellen etc. ik moet ook altijd overdag en dan is manlief aan het werk
Hallo allemaal! Wat is het schitterend weer. Zonde dat ik de hele dag binnen moet zitten...Maar ben niet al te laat klaar met werken dus dan nog maar even genieten!
Jaja mannetje gaat mee hoor! Die wil de eerste echo niet missen natuurlijk en ook morgen naar de intake bij de vk! Ga nu even raampjes lappen 8) Nog een tip voor een verjaardagscadeautje voor een meisje van 6?
Ja, elke keer... Maar ja, eigen zaak he? Kan ie omheen plannen En ik vind het leuk hoor.. Hij heeft ook steeds zelf vragen enzo, dingen die ik dan vergeet etc...
leuk mijn man werkt in de bouw dus als hij tussendoor zou kunnen zou hij er niet uit zien en stinken dus laat maar!