Oh is dat uit oh dat wist ik niet joh! Hihi Tsja altijd moeilijk he om wat uit te zoeken. En meestal hebben ze alles al.....
ja die kids zijn verwend, zei ook al tegen mijn vriendin, ze heeft alles al. ik heb gewoon even geen idee? ga zo maar even naar het winkelcentrum. Ja volhouden hoor Kattja.
Ik zou als ik jou was even in de speelgoedwinkel vragen. Vaak kunnen de verkopers je wel een handje helpen! Ja ik wil er erg graag vanaf dus ik hoop dat het ons gaat lukken!
wow wat een mooie jurk meis. echt heel mooi zagen jullie er uit. en wat gaat dat snel he zo'n dag? ik heb vorige week een foto op canvas besteld van onze trouwfoto. een foto dat wij weglopen richting zee. erug mooi al zeg ik zelf
dat is ook een erg mooie foto kim... Ik zit zo af en toe mijn trouwfoto's nog een door te bladeren, erg leuk *zucht* *zwijmel*
Hey meiden, Ik ben vanmorgen ook weer bij de gyn geweest. Mannetje ook weer mee. Was weer geweldig. Beweeglijke baby, joh! Je zag hem/haar zelfs uitrekken. Verder was alles weer in orde. Ben benieuwd naar Mieke d´r echo. Kan trouwens best hoor, dat ze nu het hartje nog niet kunnen zien, dus dat zou nog niet direct een ramp zijn. Spannend! Niet te zenuwachtig zijn hoor! @ Kattja: super joh, gestopt met roken ! Dat K3 uit was, wist ik ook niet. Vind het zo leuk, dat ze het al 10 jaar doen. En iedereen in t begin maar vragen wanneer ze zich met echte muziek bezig gingen houden.
dat K3 uit was heb ik ook even gemist ja. Je hebt op ned. 3 nog wel een programma "de wereld van K3". Wordt door de meiden gepresenteerd... Is wel grappig...
dit stond trouwens net in de krant : di 01 jul 2008, 13:43 Een hoogzwangere 27-jarige vrouw is door meerdere messteken om het leven gebracht. Vervolgens werd haar ongeboren baby uit haar baarmoeder gesneden... Een 23-jarige vrouw uit het Amerikaanse Kennewick is gearresteerd, heeft de politie laten weten op CNN. De vrouw wordt ervan verdacht het slachtoffer vrijdagavond te hebben vermoord en het kind uit haar buik te hebben gehaald. Na haar bizarre daad had de hulpdiensten gebeld, hen gezegd de ze net bevallen was op een parkeerplaats en dat ze vreesde dat de baby dood was. Bloed In het ziekenhuis bleek de vrouw helemaal niet pas bevallen te zijn. De politie vond ook bezwarend materiaal in de handtas van de vrouw: handschoenen vol bloed, bebloede papieren doekjes, latex handschoenen, een mes, een babyflesje en babysokjes. Ze had een vriend twee weken geleden aangekondigd dat ze snel een baby zou krijgen. De politie onderzoekt verder de motieven voor de gruwelijke feiten. Kritiek De baby ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. is toch te gruwelijk voor woorden? ? ?
Ja die is gewoon psychisch gestoord. Denkt dat ze wel even een babytje kan gaan halen. Dat zijn eigenlijk dezelfde mensen die een babytje in t ziekenhuis stelen. Maar dan nog gruwelijker. Leven van de mensen die achterblijven is kapot!
ja stel je voor dat je als man zijnnde je vrouw kwijtraakt en dat je baby dan kritiek in het ziekenhuis ligt. en dat allemaal door een zo'n k*t wijf. hoe ziek ben je dan he?
Nou ik ga er niet teveel over nadenken. Gelukkig zijn er maar heel weinig van dat soort gestoorde mensen in de wereld.
hoe laat moest mieke eigenlijk!?! ben wel benieuwd. nou ja ik ga ff de trap nog een keer schilderen. spreek jullie later meisjes dikke knuffel