Ben er weer even hoor meiden, zie al dat jullie over mij aan het kletsen zijn Moet om 16.30 uur. Begin het nu wel een beetje eng te vinden eigenlijk. Het gekke is dat je er al die weken naar uit kijkt en als punt bij paaltje komt vind ik nu de confrontatie met het beepje in mijn buik wel een beetje eng worden. Meer omdat het nu echt bevestigd gaat worden en er geen weg meer terug is. Ook al wil ik het natuurlijk dolgraag hoor, zo is het ook weer niet. Maar zo voelt het wel even. Heb net een leuke zonnehoed gekocht voor de vakanties straks. Moet natuurlijk oppassen met je gezicht in de volle zon en een baseball petje vind ik niet altijd even elegant Tezzzz, hahahaha! ja ik heb nu wel iets leuks gevonden, weet niet hoe het heet maar de vrouw in de speelgoedzaak zei dat het weer hip was. Enne meiden, niet dat K3 helemaal uit is hoor, maar bij Julia (van mijn vriendin) op het moment wel, hihihi. Kim, wat een naar verhaal bah! Zoiets is al eens eerder gebeurt in USA volgens mij.
Dus Mieke je hebt iets leuks gevonden! Nou gelukkig maar. Is altijd lastig.. Zo mijn werkdag zit er bijna op. Zo nog even naar de stad en dan lekker naar huis!
Oooh, dát gevoel! Heel herkenbaar. Ik dacht ook af en toe: "wat hebben we nu gedaan?" Is momenteel alweer even geleden. Dus dat wordt minder. Ik ga vanavond nog even online om te kijken hoe je echo was .
wij gaan vanmiddag bbqen bij schoonouders dus waarschijnlijkk als jij terug komt van de echo ben ik er niet meer maar dan kom ik vanavond nog even spieken voor het slapen(snurken hihi) gaan want ik wil natuurlijk wel weten hoe het was he? ja bij die meisjes is het zo in maar ook zo weer uit. de ene dag is k3 hip en de volgende de biba boerderij. hihihihihihihihih ja wat een naar verhaal he? vreselijk dat dat soort dingen kunnen gebeuren. rare mensen zijn er toch op deze wereld. gr kim
in het begin had ik ook wel even twijfels hoor. dit had ik nog af en toe totdat ik die kleine voelde toen was het gewoon mijn kindje. en waren die wtijfels verdwenen als sneeuw voor de zon
welja. wij hielden totaal geen rekening met eventuele eisprong omdat ik zo'n lange en rare cyclus had. wij klusten gewoon om de dag en zie mijn banner raak binnen drie maanden (lees cyclussen) hihihihihihihih
@kim, wij klussen ook niet op de eisprong, gewoon wanneer we zin hebben. En dat is toevallig elke dag
jeetje wat is het stil hier. Ik stuurde vandaag een sms naar mijn vriend met de boodschap dat ik rammelende eierstokken heb. Belde hij later op.... hè, wat, hoe bedoel je ?
hahaha! Wij probeerden ook om de dag te klussen. Maar we hielden dan wel rekening met de vruchtbaarste dagen. Elke dag klussen? pfff... wat een vermoeiende toestand .
Mijn vriend had vandaag een leuke/mooie auto gezien. Een Renault Clio Privilége. Helaas is ie al verkocht
Daisy: jakkie! Wat een verhaal! Ik ben ook altijd zo aan het stumperen geweest met mn gebit. Vooral één tand, daar ging de wortel altijd van ontsteken, bleek een gevolg te zijn van mijn beugel, die ik twee jaar heb gedragen. De beugel had er voor gezorgd dat de wortel gebroken was. Teveel druk gehad. Waar zit nu het gapende gat?
he bah bah daisy nou rustig aan maar. oooooooooooooohhh en ik ben altijd zooo bang voor de tandarts! gr kim