Nog even wat leuks. Gister had ik nagym. En daarbij moest ik op een been staan met gespreide armen. Samantha lag op een matje en kon lekker meekijken. Vandaag zet ik haar overeind (staan) op de aankleedkussen. En wat doet ze? Ze spreid haar armen en gaat op een been staan .
Daar ben ik hoor! Hartje klopte Very Happy en een mooie ronde baarmoeder met daarin het beepje. Ze vond het nog wel wat vroeg voor een echo, ruim 7 weken maar goed. Ze heeft hem uitwendig gedaan, als we niet zo veel zouden zien zou deze inwendig gedaan worden, maar er was genoeg te zien. Mannetje vond het allemaal maar moeilijk te onderscheiden en zag ook het hartje niet, hihihi. Wonderlijk hoor, maar toch lag ik daar wel een beetje nuchter te wezen. Geen traantjes van geluk, hihihi. Maar we zijn wel ontzettend blij dat alles goed is. Morgen de intake. Ik zal morgen ook even mijn echo in mijn album zetten als het scannen lukt. Lees later wel bij meiden.
whahahahahahaha leuk he die kids. ze doen alles na! helemaal leuk. kan niet wachten hihihihiih MIEKE WAAR BEN JE ? ik ga later bbqen want manlief is nog niet klaar dus nu hou ik het hier in de gaten maar jeetje wat doet ze er lang over
Jakkes wat naar van je kies dais, maar wel een leuke actie van samantha! Gefeliciteerd met je mooie echo mieke!
Ik ben sinds 3 mei gestopt met de pil.... ik heb op dit moment een cylcus van 32 dagen, is dit goed? Ik heb net mijn vruchtbare dagen achter de rug dus toen hebben we om de dag geklust, nu is het ff afwachten .... spannend vind ik het.....
@nathalie: welkom en succes! En een cyclus van 32 dagen is netjes hoor. Had ik ook na dat ik gestopt was met de pil. Nu zit ik 28 en 29 dagen.
@nathalie: welkom @andere nieuwe dames: ook welkom ik kom weer even langshuppelen hier.. ben een beetje druk met de trouwerij vrijdag hihi.. en vandaag m'n laatste werkdag gehad dus heb nu lekker tot eind juli vrij
Alexia, spannend hoor. Geniet van de mooie dag. Het gaat erg snel voorbij, maar het zal zeker fantastisch zijn! Alles goed hier verder?