Meisjes sorry hoor, ben helemaal niet meer hier geweest! We waren naar mijn schoonouders want oma en tante waren daar en we wilden ze verrassen door de echo te laten zien. Nou verrast waren ze want er ging 4 handen juichend de lucht in hahaha. En eigenlijk zijn we daar gezellig met z'n allen blijven plakken en hebben we eten laten bezorgen. Nu dus pas weer thuis. Rox ik was je niet vergeten hoor maar mobiel lag thuis en ging nu checken of je hier al was, anders had ik je alsnog gesmst hoor. Daisy, wat een narigheid met je kies, dat verhaal wat je quote van jezelf dat heb ik helemaal gemist ergens van de week? Of klopt het dat ik het niet gelezen heb, of was het van langer geleden? Hoop dat het nu beter gaat, wel zonde nu loop je met een gat in je mond. kunnen ze dat nog op een andere manier oplossen, een brug of zo? Alexia, als je hier van de week niet meer komt, alvast een schitterende dag vrijdag! Heerlijk genieten. Gaan jullie aansluitend gelijk op huwelijksreis? En waar naar toe? Nieuwe meiden welkom en veel succes met zwanger worden.
Hey Mieke heb je net een PB tje terug gestuurd en nu lees ik je berichtje hier. Leuk dat je schoonouders zo enthousiast reageerden. En fijn dat de echo goed ging. Even een feliciatie voor Rebbel, ik hoorde van Mieke dat je bent bevallen. Doe lekker rustig aan meid en geniet van je kleintje. truste meiden
Wat gezellig Mieke! Hier tandjestijd en ga vast pierenbadje opblazen. Spul van H&M is binnen, past perfect!
Nee hoor, je hebt niks gemist... . Ik heb de afgelopen week een bultje gehad naast een 'probleemkies'. Het bultje 'barstte' zondagavond open. Ik kwam gister terug van nagym en tijdens het eten van een lion, voelde ik alsof er iets tussen kies en tandvlees terecht kwam, aan de binnenkant. Zo'n gevoel als vliesje popcorn zeg maar. Dus ik wilde weg halen met vinger, en voelde scheur. Schrok me te pletter. Snel naar huis, om in de spiegel te kijken. Bleek gewoon een kwart van mijn kies gescheurd . Dus gebeld naar tandarts, maar die was op vakantie tot 14e. Dus gebeld naar noodtandarts, en ik kon vandaag terecht. Was zo geschrokken, dat ik hier was vergeten te posten....
kiekeboe, kom even om het hoekje kijken. Morgen ben ik vrij, dus klets ik hoogstwaarschijnlijk weer mee. Kusjes voor iedereen.
hey meiden lekker laat ben ik der weer maar toch nog ff een woordje van mij pfffffffff ben zo onzeker niet normaal.... waren of zijn jullie dat ook?
ben nog wakkker, kon niet slapen en moest gewoon mijn laatste digitale zwangerschaptest der tegen aan knallen en gelukkig: zwanger! pffffffff ik weet niet waar die angst vandaan komt
goeiemorgen meisjes vandaag de een na laatste dag werken. na vandaag alleen vrijdag nog en dan. .............................. niets meer. nou ja zal wel een beetje blijven werken maar niet meer die volle dagen hihihihih gr kim
Goedemorgen meisjes! Joey heeft gister maar 4 flessen gehad, vandaag weer proberen maar dan met volledig fruit erbij. Groente kreeg hij al!
nee ben al bijgelezen! Flesjestijd en dan de schapjes. Dan hoef ik net in de hitte met Joey weg en kunnen we vanmiddag leker poedelen in het zwembadje
oh ik wou dat ik dat ook kon. lekker poedelen met water. maar laat ik nu net vandaag het erg druk hebben. dus moet werken van 9 tot 6. bah bah bah./ en die voeten zijn al zo dik. fijne dag meis