een normale dynamo zit tegen de band van je voorwiel, dat geeft extra weerstand. Een naafdynamo zit in de as van je voorwiel en geeft dus helemaal geen weerstand, en omdat ie niet aan de buitenkant zit zijn er geen draadjes die stuk kunnen enzo...
inderdaad Heel fijn. Er zit een knopje op je voorlamp om je licht aan te doen. Ik fiets heel vaak met mijn licht aan omdat ik vergeet het uit te doen en omdat je het met fietsen niet merkt....
Oh, Tipp, dat klinkt flitsend allemaal. Mooie aankoop hoor! Sniffy: Ik zie nog niks aankomen, strak blauwe hemel hier en al 34 graden. Maar de weerman zegt dat er morgenavond en vrijdag wel wat zou kunnen vallen. Dus misschien werkt het blazen wel. Wij gaan er dit weekend ook even tussenuit. Even een weekendje naar zweden. Wij zijn helemaal zweden gek en staan met 4 uurtjes in zweden vanaf hier. Lekker zweedse huisjes kijken! Ik heb het ook echt even nodig, want het wil allemaal niks de laatste tijd. Werk is momenteel beetje saai en ik mis mn tuin, die ik had op onze vorige boerderij. Nu allemaal onkruid op dat beetje zand rond de caravan staan. Heb helemaal geen zin in onkruid wieden. Eigenlijk zou ik helemaal gelukkig moeten zijn. We hebben het stukje bos kunnen kopen waar we ons huis willen bouwen. Ik ben zwanger. Met het bedrijf gaat het goed. En eergisteren zag ik eindelijk de das lopen die hier een burcht heeft! Dat vond ik geweldig! Tja, waarom ben ik dan zo lusteloos? Ben nu maar even niet naar kantoor gegaan. Zit thuis nog wat vertaalwerk te doen en ga straks maar lekker buiten zitten.
Dat is mooi Rox, heeft even tijd nodig. Tipp, goed zeg die fiets. Ik probeer Sandor ook steeds gek te krijgen voor een fiest. Hij wil wel maar het initiatief blijft nog even uit en ik weet dat ik niet moet pushen bij hem. Maar zei al dat het wel leuk is straks met kindje. Jannegie, hier zijn net de eerste spetters gevallen, jammer hoor. Had ik net 10 min. mijn was buiten hangen, nu hangt het binnen Joh we hebben allemaal wel eens zo onze momenten en moet er dan echt een verklaring voor zijn, nee toch. Leuk dat jullie zo dicht bij Zweden zitten zeg. en wat gaaf die Das, mooi zeg, dat missen wij hier weer
oh dat is wel heel handig zeg. Ik heb nog zo'n ouderwetse dynamo inclusief kapotte draadjes. Omdat ik uberlui ben heb ik, ipv naar de fietsenmaker te gaan, er van die kliklampjes opgezet. (maar dat is inmiddels ook niet meer toegestaan geloof ik)
Mieke, kindjes mogen toch pas rond een maandje of 7 in een fietszitje. of wanneer ze zelf goed kunnen zitten. dus dan kan Sandor nog even wennen aan het idee
hey ouwehoeren hihihihihih ff spieken tussen het werk door. hier regende het net ook maar is nu weer droog. was kort buitje. zometeen weer knippen. jannegie klinkt als hormoontjes meis kan je erg emotioneel van worden komt goed
mijn moeder vertelde het, die typte nl. regelmatig brieven voor het ziekenhuis en daar kwam ze dat tegen.