hihihihiihhiih moeilijk he geduld hebben ? ik kon ook niet wachtenn maar geloof me dat je tijd zat hebt. en dat het ook niet leuk is als je met 3 maanden alles al af hebt, dan heb je niets meer te doen toch?
Haha! Daantje, zou je dat al aandurven? Ik heb trouwens nog steeds niks. Nog niet eens een kijkje genomen.
Kim, dat is niet waar hoor, ik had met 3 maanden ook Joey's kamertje al af. Uren kon ik er zitten, kleertjes wassen, schuiven met meubeltjes, enz enz
oh echt? nou zou ik niet kunnen hoor. alles al af. lijkt mij niet leuk. maar moet eerlijk zeggen dat ik vaak laat ben met dingen. hihihihihihih ik kocht met 20 weken alle spullen na de echo. en kreeg met 30 weken alles binnen. het was alleen jammer dat het kamertje beschadigd was maar ja! zit nu nog lekker te tutten!
Oja, dat zou ik ook heel goed kunnen. jammer dat wij nog niet eens ons huis hebben staan..... Ik loop nu wel vaak naar de plek waar het huis moet komen. Kan daar ook al uren fantaseren.... nou ja, uren..? Ik koop dus straks alleen het hoognodige. Zou namelijk niet weten waar ik alles moet laten.
Daantje25 leuk hoor jullie foto's kan me voorstellen dat het nog zo dichtbij voelt. Kreeg sms van Steenbokje, ze kunnen samen op 17 juli bij de fertiliteitsarts terecht, ze is super blij. Nou net terug van de intake bij de vk. Pfffff was wat vermoeiend zeg, was daar erg benauwd binnen en zij was ook niet al te vlot, dus we gingen al gapend naar buiten hihi. Maar alles is duidelijk. Info meegekregen. Bloed is afgenomen. Bloeddruk was keuring 110/60. Volgens hun berekening zou ik 15 febr. uitgeteld zijn, maar de termijn echo zal dit met zekerheid uit moeten gaan wijzen. Vragenlijst doorgenomen. Bevallen in de VU is ook geen probleem, gaan ze gewoon mee. Kan een afspraak maken bij het screeningscentrum voor een 12 wk echo en dus de nekplooimeting en bloedtest.
Kim, als je gevoel erover goed zit, waarom dan wachten? Mieke, gelukkig is alles duidelijk! En je kan hier ook altijd vragen he! ik ga ff koken, vergadering vanavond en Mike moet eten als ik weg ben
Zie Rox weet alles. Mannetje hier wilde gister graag hartige taart/quiche eten, tuurlijk meneer ik maak het wel voor je hoor! Maar gister waren we laat thuis etc. en gingen dus ook nog naar schoonouders en het is best een werkje. Dus het staat vanavond op het menu!
lekker Mieke, staat voor zondag op de planning! ik weet niet alles, maar wel wat hahaha! Yek, moet zo weg en het is aan t regenen
Die bui duurt vast niet lang Rox. Heb net even mijn verzekering gebeld met wat vragen en dat is ook weer opgeheldert. Kraamzorg wordt volledig vergoed en ik heb recht op 42 uur (afhankelijk van wat ze voor me in petto hebben natuurlijk) Hoef ook geen rekening te houden met bepaalde kraamzorgbureau's. Ziekenhuisbevalling op eigen verzoek, eigen bijdrage ± 270,- Hoef ook geen rekening te houden met bepaalde kraamzorgbureau's. En ik heb recht op 1x een pret echo, dus staandaard termijn echo en 20 wk echo. En de combinatietest wordt ook volledig vergoed omdat ik een medische indicatie heb door leeftijd (hihi) Kraampakket kan ik ook gewoon aanvragen (gegevens voor gekregen) en moet voor de 6e maand. Is dat ook weer duidelijk. Miekje is graag goed van te voren geinformeerd.
20 weken is geen pretecho. Een pretecho is bijvoorbeeld een 3d echo, of elke andere echo die geen termijn of 20weken echo is...
Nee, pret echo is een extra echo buiten de termijn en de 20 wk om. Dus waarschijnlijk die van gister denk vermoed ik. Merk het wel hoor. VInd echo's leuk, geen idee wat ze moeten kosten