hier i n de buurt kost 2d echo 60 euro en 3d echo 100 euro. of zoiets. dus is nog best prijzig. meisjes mij voeten zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo dik. ik krijg zelfs rode vlekken op mijn voeten. kan toch geen kwaad? ik zit nu met twee voeten om en om in koud water en dan weer een tijdje eruit erin eruit erin etc etc etc,
vanavond nog knippen en dan douchen. heb pizza erin gegooid. want ik kan gewoon niet meer op mijn voeten staan. en manlief wilde niet koken dus..................................... dan maar pizza. heb zo'n zin om te douchen vanavond
Nou Kim,kijk je wel een beetje uit met die voeten van je? Omhoog denk ik ook! Ik zit buiten, begint nu iets aangenamer te worden. Nu maar even mn vertaalwerk afmaken. Heb een schaaltje kaaschippies staan en een schaaltje komkommer. Heb al honger en mannegie heeft eerst nog vergadering.
Hihihi mannegie De hartige taart staat in de oven hoor, maar is pas om 19.45 klaar? Inhoud: prei, spekreepjes, champies, knoflook, ui, aardappelschijfjes en afgemaakt met een mengsel van room en 2 eieren en kaas. Hmmmmmmmmmmmm al trek gekregen Oja en de bodem/zijkant van de springvorm zijn bedekt met croissantdeeg.
bah bah ik ben klaar met werken gedouched. heerlijk. lekker frips en fruitig op de bank/ ff tv kijken
Zo even bijgelezen. Rustig vanavond op het forum. Warme dag vandaag hoor. Het is hier pas net begonnen met druppen. Maar nog niet zo heel erg. Misschien komt dat zo nog.. hoop t niet! Morgen vrije dag. Hoop dat het niet de hele dag regent.... Nou ga ook ff bankhangen denk ik. En dan straks lekker naar bedje! Tot morgen allemaal! xxx Kat