Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    ach, soms heb je dat idd nodig, van die uitslaapdagen.. Tenminste, ikke wel.... en dan kan ik er ook weer een tijdje tegenaan ;) heerlijk toch?!

Jemig, wat stom zeg dat ze daar betaald parkeren van hebben gemaakt.. MET chipknip.. handig, zo zonder oplaadpunt.. Denken ze soms dat iedereen er geld op heeft staan ofzo?!
    Wel grappig trouwens, hier bij ons doen ze eignelijk helemaal niets met de chipknip.. :(

2. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. maranka was toch op vakantie gegaan van de week?!

3. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Vanavond gaan we waarschijnlijk kijken voor een andere auto. Een Renault Megane station =D> :D

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja mannetje was mee, verveelde zich een klein beetje, maar dat kwam ook omdat ze een beetje saai overkwam, hihi.

En er worden aan hem ook wat vragen gesteld, voor al over het verleden van erfelijke ziektes etc in de familie, als jij die ook weet te beantwoorden zou het ook zonder kunnen hoor.

Geeft niet!

5. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    SJONGE SJONGE SJONGE JONGE JONGE.

wat een %^%^*$^%*$^ wijven bij dat aug forum. de een na de andere loopt alleen maar te zeiken. mijn voeten doen zeer,mijn buik doet zeer alles doet zeer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: zegt een van de meiden er wat van . want die word er net als ik helemaal gek van (ik schrijf er ook bijna nooit meer wat) gaat iedereen tegen haar waardoor zij zichzelf nu heeft verwijderd van het forum. echt zielig! :rolleyes: stop gewoon met zeiken en wees blij met je zwangerschap. er zijn zoveel die niet zwanger kunnen raken.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrgggggggghhhhhh vrouwen. ben blij dat wij hier zo'n lekker cluppie hebben.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er weer meiden!
    Pfff was een lange zit met wachten, maar het het voor ons lieverdje over hoor.

Ze hebben dezelfde conclussie getrokken als onze eigen dierenarts.
    En het is operabel en daarna zal ze, mits de operatie goed gaat, weer gewoon lekker opknappen en de oude Molly worden.

Er zit een scheurtje in het middenrif, hierdoor steeds een leverlob, stukje van de lever (zit nog aan de lever vast).
    Dit veroorzaakt stuwing in de borstholte waardoor het vocht onstaat.
    Door al het vocht hebben de longen niet voldoende ruimte om normaal in en uit te bewegen bij het ademen, daarom ademt ze zo moeilijk.
    Ik heb haar achtergelaten en wordt goed verzorgd door co-assistentes en morgenochtend wordt ze geopereerd.
    Zaterdag mag ze dan als alles goed is gegaan weer opgehaald worden.
    Het kost wel even een slordige 1100 euries hoor, maar we hebben katjes genomen om voor te zorgen dus dit moet maar!

Verder wel erg moe van deze ochtend.

Tipp, balen zeg van de kast wat stom zeg.

Kim, wat goed zeg dat die uk toch al gedraaid is, gek eigenlijk dat je daar zelf geen erg in hebt.
    Nu maar hopen dat het ook echt zo is en de echo het laat zien.

7. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ja misschien hebben ze het de vorige keer wel verkeerd gevoeld.

1100 euries :confused: jeetj ben blij dat mijn katjes dit niet hoeven want dit zou ik niet hebben. :rolleyes: wat een geld.

maar ja als molly daarna goed word weer en je hebt het geld heb je het ervoor over he meis

ik duim voor je meissie

8. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    3,402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    @ mik ik hoop dat je kleine zo blijft liggen

@mieke fijn voor je kat dat er gelukkig iets aan te doen is.

hier lekker rustig vandaag bezig een boek van de bruiloft in elkaar te zetten ben nu foto's aan het bestellen bij de hema gewoon van af je computer !
    heb ik nog nooit gedaan zal mij benieuwen.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daantje25 handig he dat internet, je hoeft bijna de deur niet meer uit ;)

Kim, het is idd veel geld, maar ja wat moeten we anders, ze doet het verder prima, ze verder niet ziek, zwak of lichamelijk niet goed.
    Nou ja behalve dat dan. Ze is nog maar 4 jaar en het is echt een schat.
    We kunnen het gelukkig in delen betalen, dus dat scheelt.
    We hebben bewust voor onze katjes gekozen en daar hoort dit ook bij.

10. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    3,402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ja mieke internet is inderdaad heel handig.
    normaal doe ik dit nooit, maar we gaan vanavond de stad in en ik wil ze dan ophalen.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Sorry... :oops:

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    haha verschrikkelijk he die plaspauzes heb ik ook 2 tot 3 pr nacht fff ;) Succes bij de VK

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0

Haha nu weet ik bij wie ik terecht kan als ons ventje verkeerd ligt ;)

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    He shit wat vervelend, morgen vroeg om 7:30 komen ze hier de babykamer brengen hoop dat die wel goed is, wij hebben met dat soort dingen ook altijd pech ;)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Daar ben ik ook iedere keer weer blij mee!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Mik, hier ben ik het, het is idd hier heel gezellig en zit lekker heerlijk te lezen! Schat van de meid ben je hihihi!

17. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Jemig Wendy, alweer 20 weken! Wat gaat de tijd toch snel zeg.. Hoop voor je dat t kamertje morgen in 1 keer goed is! Zou fijn zijn, toch?! Wat heb je uitgezocht?

18. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Welkom hier! Zat ondertussen een beetje (mee) te lezen hoe het is gelopen bij de augustus mama's.. Maar jemig, wat een gezeur zeg! Zul je hier niet meemaken, volgens mij! Zijn allemaal schatten van meiden!

19. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihi welkom linka. ja hier is het echt gezellig cluppie hoor. wij doen nooit naar tegen elkaar en we staan altijd voor elkaar klaar.

he meisjes?

20. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Voel me helemaal welkom hier, tjeetje, waarom heb ik niet eerder gelezen hierzo!

Ik ben Linka (echte naam is Kalinka) en ben idd zwanger, 32 weken en 3 dagen en heb ook prachtige dochtertje van 6 jaar Myrna uit eerder relatie!

Ik woon pas samen sinds maart sinds ik kort in verwachting was. Tot nu bevalt me prima, soms up en down, maar dat hoort gewoon erbij ;)

Was bij 3e ronde geraakt nadat ik gestopt was met nuvaring en ballonnen :) !

Myrna is dol dol blij dat ze zusje krijgt! Heerlijk! (normaal wil ik niet snel zeggen dat ze zusje krijgt aanzien dat hier nog bekenden zitten, maar nu boeit mij niet meer en ik ben al zo ver, haha)

Share This Page