sniffy ja een van de meiden haar man praat ook mee. beetje raar maar goed. nou ja weet je i het begin was het best gezelloig op het forum maar als het elke dag alleen maar over kwaaltjes gaat enzo is het gewoon nniet leuk meer om te lezen en te schrijven. er word over andere meiden heengelezen. beetje jammer dan he? want iedereen heeft wat te zeggen maar als er maar een paar gaan kletsen en de rest links late liggen dan houd het voor mij op en het valt me op dat meerdere meiden niet of nauwelijks meer reageren. (de leukste meiden) nou hier net weer heerlijk gegeten (al zeg ik het zelf) snijbonen met aardappels en tartaartje lekker gezond. morgen laatste dagje werken (een klantje zaterda maar die tel ik niet) dus morgen eten we lekker broodje gezond en zaterdag uit eten. oh wat word kimmie weer verwend. vandaag was mams mee naar de vk. en toen zijn we daarna nog een bakkie wezen doen en heb ik hele mooie oorbellen gehad. dus ik word echt verwend. rox meissie waar ben je . nog steeds aan het werk nee toch? en daisy jij kletst ook niet meer zoveel duidelijk dat jullie weer werken meisjes. genoeg gekletst. knuffel
Zo op de foto ziet het er heel mooi uit meid. Maar bij je thuis is het toch anders. Je kleed het immers aan op je eigen manier. Spannend joh, als de babykamer komt. Enne je hebt nog alle tijd, dus als er iets niet mocht kloppen, wat ik niet geloof, heb je nog tijd genoeg om er wat aan te doen. (K)
hallo allemaal mieke veel succes met molly en inderdaad op den duur heb je er alles voor over kim, ik denk soms ook wel eens als ik sommige zwangeren hoor klagen: mens ben blij dat je een wondertje mag verwelkomen binnenkort linka welkom meid, hier is het inderdaad helemaal toppie
Kim bij de febr. mama's is ook al een discussie opgang gekomen omtrent het op elkaar reageren en niet. We zitten daar ook al met 82 mama's wel heel veel. En je kan gewoon niet op iedereen reageren en de een is elke dag wel even aanwezig en de ander komt 1x per week. Ook zijn er heus een paar die zo nu en dan alleen maar met zichzelf bezig zijn en dus ook niet op een ander reageren, ach ja dan reageer ik daar ook niet zo op of hou het kort. Vind ik jammer, maar ja we zijn niet allemaal hetzelfde en we kunnen ook niet van iedereen verwachten te zijn zoals we zelf iets zouden doen. Klinkt lekker jullie maaltje. Wij eten pizza van appie, zelf nog even extra met lekkers beleggen en een salade er bij. Had juist makkelijk in huis gehaald omdat ik niet wist hoe laat ik vandaag terug zou zijn van de dierenkliniek. Soms denk ik ook wel van mezelf hoor, heb je haar weer dat ze zegt dat ze moe is. En ik heb bij jullie ook wel eens gezegd, zeg dames niet klagen wees blij dat je zwanger bent. Maar ja nu ondervind ik het zelf ook
kwaaltjes horen erbij en tuurlijk is het niet altijd leuk. maar de hele dag door klagen is wel wat anders. dat doe jij niet ik klaag ook wel af en toe. maar toch ook niet de hele dag? hihihihhihihihihi lekker hoor pizza!1 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gisteren al gegeten. hihihiihihih
hoeft ook niet meissie! dat zo'n zestienjarige dat doet is verschrikkelijk maar ja er zijn wel meer gekke op deze werels helaas. ik zit lekker met de voeten in de lucht op de bank tv te kijken en te laptoppen. koninginnetje op mijn bankie hihiihihiihhi.
hihi die kim meiden straks komt het vervolg van babyboom, ga ik weer kijken hoor, vond het altijd zo'n leuk programma!
zo kast omgeruild... En in elkaar gezet... Nu even aan het koken en hier spieken. Heb niet alles bijgelezen Kan iemand samenvatten?
ik werd er inderdaad net aan herrinnerd op de aug mama forum. hihihihihih niet vergeten 21.15 geloof ik he?
klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, ik vind het stom dat er wel een 361e pagina is en ik er op kan klikken, maar dat er niets staat. Hopenlijk heb ik daar nu verandering in gebracht. Einde Klaagzang