Zo bijgelezen! Benm kapot, zo lekker babyboom kijken. alles is klaar voor morgenavond, staat allemaal in de koelkast dus hoef het morgen alleen maar opt vuur te verwarmen. Tipp, lekker recept joh! Morgen met Rambo naar de DA, check en enten. over 3 weken een chip, kan t nu niet allemaal ophoesten.
net terug van auto's kijken. We hadden een hele mooi Renault Megane station gezien, was gelijk verliefd. Maar de verkoper gaf te weinig voor onze auto . dus helaas...
yep daisy is mijn buddytje. heerlijk wijffie. we zitten saampjes ook vaak gezellgi te pben hihiihihihihi
mooie auto inderdaad. wij willen een renault laguna kopen. jammer dat ze te weinig gaven voor julli auto
yep het was iedereen tegen linka! erug vervelend. yep inderdaad we staan in the picture nou ja al wist hij alles ervanaf . wat moet hij op ons forum? of is hij ook zwanger wie rox? hoe kom je daaaaaaaaaaaaaaaaaar nou bij hihihihihih utrechts he
dan weten mensen tenminste wat ze aan je hebben . soms misschien een beetje hard maar niet achter mensen hun rug lullen . houden zo hoor meissie
nou rox, ik hou daar juist van, weet je tenminste waar je aan toe bent, daar heb je nog het meest aan toch? ga lekker een zak paprika chips opentrekken
Zo zit hier heerlijk aan het laptoppen op bank! Myrna ligt net in bed en ze had heerlijk met haar barbie gespeeld, ze wilde doorspelen, maar ze moest toch eens gaan slapen
mijn man zegt ...................................... elke auto waar computers inzitten hebben storingen en de laguna heeft er zeven dus,................................ maar elke nieuwe auto heeft kinderziektes en die storingen kwamen vooral voor bij de 2002 2003 auto's meisjes ik ga tv kijjken ik ga jullie verlaten SWEET DREAMS KNUFFEL
Kim en Lala, Ze kunnen beter over me lullen dan van me vreten! Linka; jij bent toch doof/ slechthorend?
zag het ook ja! ben benieuwd naar diana en jeroen (ajax) en olaf en fanny (zus van ruby van dit forum)