Tipp, voor jou! misschien heb je het al gelezen of zo. Ik lees zo bij want er zijn alweer 3 pagina's vol ge... hier en babyboom is nu.
zo das weer ff geleden meiden heb het zo druk gehad ga dalijk ff terug lezen wat er allemaal weer gekletst en geroddeld is Leuk programma he! mijn vriendin heeft er ook aan mee gedaan... zat ook ieder week voor de buis nou ga ook ff kijken
Mijn vriendin had toen een fotoshoot van het programma voor het blad kinderen, en ben toen meegeweest... en jeroen en diana waren daar ook.. echt super gezellige mensen en ze waren ook zo leuk met lyam (mijn vriendin dr oudste zoontje) het is ze echt zo gegund!
we hebben nog een goede auto dus we sparen nog even door en onze auto staat op internet, kopen we hebben geen haast.
Haha, ik heb geen rijbewijs Haha, wij hebben ook goeie auto maar wel met 3 deurs, ach voorlopig willen wij gewoon zo houden, me vriend zat al te twijfelen voor nieuwe auto, maar ik heb al gezegd wacht maar ff als baby is geboren en we zien het wel
Ja dat zou heel goed kunnen dordt is klein he! ik heb geen hyves dus zou het verder niet weten Ja het was een heftig jaar voor haar en de kinderen en ook voor iedereen er rond om heen! maar gelukkig gaat t nu goed Lyam is een heerlijk ventje en bobby groeit ook erg goed!
ze doet overigens niet mee aan het vervolg. ze heeft er een hoop gezeur mee gehad met de vader van de kinderen,en ze wilt graag door met dr leven
Vervelend van je vriendin, maar is wel fijner dat ze doorgaan wil gaan met dr leven met haar prachtige kids, ken dat Sterkte voor dr (al ken ik geen verhaal)