Kort: zwanger van de 2e (2 maanden)Ging vreemd en ging er met haar vandoor en liet dr zwanger en met een kindje van bijna 2 achter.(en een hoge hypotheek!)
hey mieke wat ga je hard zeg! heb je het ondertussen al tegen de hele familie verteld? of zijn er mensen die het nog niet weten?
ik zit hier trouwens met een hoogzwangere cavia, echt zielig! volgens mij zitten er wel een stuk of zes in
Van de familie weten mijn opa en oma en mannetje zijn oma het nog niet. Willen we zelf vertellen maar nog te druk gehad om langs te gaan. Verder is de familie nu wel op de hoogte en 1 vriendin van mij en 1 vrienden stel. Maar na het weekend zet ik het denk ik wel op mijn hyves met een leuke ticker. En dan eens kijken hoe de reacties zullen zijn. Ah je wordt oma lindsay, wat leuk! Enig idee wanneer de kleintjes er uit komen.
ze zat net bij mij op schoot, voel de kleintjes gewoon langs alle kanten duwen. zal geen week meer duren denk ik
Goedemorgen allemaal, Lekker geslapen? Ik wel. En vandaag word lekker saaie dag, haha! Myrna ligt nog te snurken Morgen fotograaf en verjaardag, heb al zin in! Fijne dag allemaal!
goedemorgen wil jullie allemaal veel succes wensen hier!spannend he? ik neem geen pil en gebruik geen voorbehoedsmiddelen.we zijn wel nog wat "voorzichtig",we willen in januari echt van start gaan.maar als we een accidentje hebben.... GRAAG! mss kom ik jullie binnenkortwel vergezellen
Daar wil ik je juist een compliment voor geven! Mijn broer schrijft echt zoals hij NGT gebruikt. Bij jou kan ik dat echt niet merken!