Jeetje dat is vervelend. Kun je het wel aan allemaal? en ook nog werken het is niet niks, ik blijf straks ook werken ik zie wel hoe het loopt. Ik hoop dat je je snel een beetje beter voeld meissie. Als ik iets voor je kan doen mag je me ook altijd pben hoor! Knuf!
jawel hoor, als zou ik blij zijn als hij uit zichzelf een keer de stofzuiger pakt ipv dat ik het 4 keer moet vragen. 1,5 jaar geleden kwam ik thuis en hoefde ik alleen maar de was te doen en te koken maar nu.... ach, heb het hem verteld maar wat ie ermee doet? misschien moet de bom maar weer eens barsten hier
Goeiemorgen meiden, Ik heb gisteravond niet meer gereageerd, was druk met mijn kast aan het vechten. Maar hij is super geworden! Wel nadat we het verkeerde kastdeel waren wezen omruilen. Dat was nog een drama op zich! We hadden eerst gebeld, die dame gaf ons een dossiernummer en zei dat het het snelst was als we zelf even op en neer zouden rijden. Wij naar Haarlem, daar snapten ze niks van ons verhaal, zelfs niet toen ze in de computer ons dossier hadden opgevraagd. Uiteindelijk hebben ze de verkeerde kast teruggenomen en gebeld zodat de goede uit het magazijn gehaald zou worden... Na ruim een kwartier wachten belden ze nog een keer, bleek de jongen die het zou halen doodleuk met pauze te zijn gegaan , hij zou hem nu gaan halen. Belt ie terug dat ie hem niet kan vinden Uiteindelijk hebben we er ruim een uur over gedaan om de kast te ruilen, en hebben we tegoedbonnen voor een lunch gekregen, omdat we zo lang hadden moeten wachten... Maar goed, ik heb nu bijgelezen: Ik kook inderdaad ook erg graag. Altijd al gedaan... Ik fotografeer bijzondere gerechten ook altijd... Ik kna er dus ook totaal neit tegen als iets mislukt... Dan is het meteen helemaal verpest Dank je en knuffel voor molly als ze terug is Gelukkig is het te verhelpen. Bij de novembermama's zit ook een doof meisje, en daar merk je het echt wel aan hoe ze schrijft...
Ik eet gewoon feta. Kan gewoon hoor... Feta wordt namelijk (volgens mij) niet van rauwmelkse kaas gemaakt...
aha... natuurlijk logisch. Ik ga zo mijn kasten inruimen Maar ik neem mijn laptop gewoon mee naar boven hoor
Ik hoorde andere verhaaltje, pfff, vervelend dat ze hem in zeik heeft genomen en ze zei juist andersom, hoezo gezeik he Maar je kent ze beter dan ik, wel jammer dat zo is gelopen. Hopelijk gaat het goed met je broer?
hihi nee en het geluid staat uit! Met mijn broer gaat het perfect! hij is nu 19, werkt als glazenwasser en eind van de maand gaat hij op voor zijn rijbewijs
NGT is idd Nederlands Gebaar Taal en alle doven zijn anders en ja zoals Roxy zei: Poes tafel op en wij zeggen anders.
Ja die was echt geweldig we hebben een prachtige dag gehad. Alles was perfect. Ook disneyland was super. We hebben vooral veel voor onze kleine vent gekocht! haha Met jou ook alles goed?
Stoer! Hopelijk zal hij zeker halen, denk van wel En mijn vriend heeft al sinds zijn 19e vrachtwagenrijbewijs, kan je toch ook niet voorstellen! (als je maar doorzettingvermogen heeft)