lekker hoor rox. Geniet ervan... Lekker even doorwaaien... Heb je een beetje een mooie (of rustige) plek waar je kan wandelen?
Wandel ze! Daar verheug ik me ook zo erg, hihi! Oude kleertjes weg doen? Nou heb ik ook gedaan toen ik hier kwam wonen, pfff! Rot werk hahaha nou succes !
Wendy, ja het gaat wel. Ik voel me nog steeds erg goed en niet zwanger, maar gisteravond enorme buikkrampen, dus ik was even heeeeeeel erg bang. Maar geen bloedverlies, dus ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is. Maar mezelf moed inspreken is best moeilijk...
we hebben een heel groot park met kinderboerderij. ook leuk voor joey. hij is ook helemaal weg van rambo
Maak je maar niet te veel zorgen en geniet dat je zo weinig klachten hebt. Ik heb in het begin geregeld overgegeven tot een week of 12 toen ging het goed. Nu fiets ik er zonder klachten dorheen (ff afkloppen) een vriendin van mij is ook zwanger en die had ook veel buikpijin. Hoort erbij zei haar VK en toen vond die vriendin het zelfs vreemd dat ik dat niet had haha (zo is het altijd iets ) het gaat vast allemaal goed meid! lekker genieten!
Wendy, bedankt voor de bemoedigende woorden. Ik probeer ook echt te genieten, maar ik verlang zo naar de eerste echo. Ik ga ff wat eten. Tot later! Ennuh, Wendy, wat was jij een prachtige bruid!
Dankje Ik verlangde ook heel erg naar de 1e echo en die tijd duurt voor je gevoel zooo lang haha...... smakelijk eten!
aaarch... steeds als ik op pagina 370 klik krijg ik "er staan geen reacties in dit onderwerp" Site weer eens van slag? oh, nou doet ie het... maar ik ben wel de eerste op de pagina. Hoe kan ie er dan al zijn? nou ja.. laat maar...
jeetje meisjes al over de helft of bijna. nog eventjes en dan hebben jullie je kleintje ook bij je maar ik eerst hoor!
ja ja, allemaal braaf op je beurt wachten... HIhihi, kim, ongeduldig? Niet tussen 13 juli en 27 juli bevallen hoor. Dan ben ik op vakantie...