10 juli nee hoor das te vroeg. minimaal tot 38 weken bij mama blijven. wil nog in ieder geval een weekje verlof hebben
ja ik wil ook wel eerder maar eerst een weekje poetsen. dat ik er echt klaar voor ben! dus met 38 weken KOM MAAR OP!
Hoi hoi allemaal, Hoe gaat het met jullie? Vanmorgen naar de gynaecoloog geweest. Alles is goed en de gyn is tevreden. We hebben een echo gehad en hebben het hartje heel mooi zien kloppen en ook was de kleine lekker beweeglijk. De baby zwaaide zelfs even naar ons. Ben nog veel misselijk, heb van de week druppeltjes gehaald(homeopatisch) en die lijken wel te gaan werken. Dus daar ben ik zeer blij mee. Nou geniet van het mooie weer allemaal en tot de volgende keer. Groetjes Tamara.
ik zal erover nadenken maar ik belof niets want met 38 weken bevallen lijkt me welr erug lekker. vooral omdat ik niet echte zw verlof heb ivm eigen zaak. ik denk erover na! jij bent mij buddy dus je krijgt evengoed een sms
desnoods overval ik de receptie van de camping voor internet, en anders ga ik heel erg op zoek naar een internet cafe