goedemiddag dames, Net klaar met 2 uur sporten en boodschappen doen. Om 14.30u moet ik bij de kapper zijn. Mijn paard moet nl. weer een pony worden. Leuk hoor Fem Natal maar mijn haar groeit dan zo hard.
Taby, fijn dat alles goed is met de kleine, jammer dat je nog zo misselijk bent. Wat leuk dat ie even zwaaide naar papa en mama! Meiden, jullie kletsen echt te veel! Ben net gebeld over Molly, alles is goed gegaan alleen zal ze waarschijnlijk pas zondag of maandag naar huis mogen. Pak van m'n hart. Ze is gelukkig erg sterk. Wat een lekker weer zeg.
Mieke, wat een goed nieuws. Fijn dat je poes zo sterk is, komt vast omdat haar mama goed voor d'r zorgt... Nog een paar daagjes en dan mag je haar weer ophalen gelukkig! Mijn konijn was vanochtend heel suf, wilde niks meer eten en kon bijna niet lopen. Ik maakte me enorm zorgen. Heb hem appel gegeven en brood en hij knapt enorm op. Hij zit weer in zijn hokje en eet zelfs weer brokjes. Mama Sucre weer helemaal blij!
whoehoe gefeliciteerd mieke met moly. wat heerlijk dat het goed is gegaan. heb mijn geduim van vanochtend toch geluk gebracht. whahahahahahahahahahahihihihihih tipp rennen hoor als je mijn sms hebt. rox krijgt hem ook en jij wil hem natuurlijk als eerste posten he? rennen met die dikke buik van je. gewoon schreeuwen. hahahahahhaha gr kim
Yes, het is een pak van mijn hart. Ben dol op onze katjes, allemaal! En dit is weer zo onzeker. De vorige keer dat ik daar was en een katje achterliet, hebben hem nooit meer opgehaald, die heeft het niet gered. Dus tja toch een nare herinnering. Sucre, oeps je konijntje, fijn dat hij nu toch weer is gaan eten. Hij had vast gewoon lekkere trek en wilde even verwend worden
mieke fijn te horen dat je kat het heeft gehaalt vandaag zo er iemand op dit form gaan trouwen ben alleen de naam kwijt weet iemand die?
Rox, las trouwens een stukje terug dat Mike een beetje lui aan het worden is. Hier nog eentje hoor, zelfs kopjes en bordjes worden niet meer in de vaatwasser gezet