Haha die Wic, ja kan me voorstellen dat je het niet meer helemaal volgt. En als je dan niet helemaal bent bijgelezen..... Ik heb dus een digitaal cameraatje gekocht bij de Aldi voor 99,99. Heel compleet, met 1 GB kaartje, tasje en 8.0 MP. Dus niet gek voor dat geld en dingen bij de Aldi zijn meestal kwalitatief best goed.
zie berichtje daarna ik had het al gezien . wel heftig zeg! wic je kan inderdaad zien dat je er minder bent hihihihhiihihihihihihih. nou meisjes wij hebben filtersysteem 1 verkocht vannochtend en filtersysteem 2 aangesloten gisteren dus de kois kunnen weer gerust ademhalen hihihihihihihih. HELP MIJN MAN HEEFT EEN HOBBY!![/url]
hier heel gezellig geweest! Lekker gegeten en half 3 ging de laatste naar huis. Rebbeltje, fijn dat alles zo goed gaat zeg! Mike zijn camera heb ik goed verstopt, hij zal hem echt NIET vinden voor donderdag! hihihi Joey heeft vannacht opzijn buik geslapen. ach, was ff schrikken maar hij is zo sterk in zijn nek dat het gene kwaad kan.
hier heel gezellig geweest! Lekker gegeten en half 3 ging de laatste naar huis. Rebbeltje, fijn dat alles zo goed gaat zeg! Mike zijn camera heb ik goed verstopt, hij zal hem echt NIET vinden voor donderdag! hihihi Joey heeft vannacht opzijn buik geslapen. ach, was ff schrikken maar hij is zo sterk in zijn nek dat het gene kwaad kan.
Haha Rox, alles 2x Leuk dat jullie lol hebben gehad gister. Enne, niet vergeten waar je het verstopt hebt, straks kun je het zelf niet meer vinden, haha. Nou meiden, ik ga jullie verlaten. Mijn vriendinnen staan zo voor de deur, gaan we lekker naar het Amsterdamsebos! en pannekoeken eten daar. Fijne dag allemaal x
whihihihihihihihihihihihihihihihihihih ff spieken tussendoor. mieke veel plezier meis rox leuk dat je het zo gezellig heb gehad. gr
Fotograferen is leuke ervaring, ik maar lachen lachen lachen, hihi! Binnen 2 weken krijgen wij resultaten. Ben aan het oppassen op Iris, mijn buurmeisje. En vanmiddag naar de verjaardag. Rebbel, fijn dat nu goed gaat met Milan en met jou dat je nu kan genieten meis!
hihihihihihih ondernemer he? zal ik ooit verlof hebben? denk het niet maar ben nu wel vrij en heb geen afspraken meer staan voor de komende weken. maar als mensen bellen en ik voel me goed ga ik misschien nog wel knippen hoor ik kan moeilijk nee zeggen.hihihih
Ja dat lijkt me idd wel een stuk lastiger als je een eigen zaak hebt. Ik hoop dat de mensen zo slim zijn om je niet te bellen nu je lekker met verlof bent. Al zou ik me zo kunnen voorstellen dat als je je goed voelt het ook een fijne afleiding is.