Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wel ja ik zie het wel en als het niet gaat gaat het niet dat weten mensen ook. en daarom heb ik ook geen afspraken meer staan en maak ik ook niet meer op lange termijn. dus als ze bellen en ik heb zin en tijd wil ik graag maar geen lange termijn meer

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    hallo dames,

hier een stiekum berichtje vanaf mijn werk :oops:

heb heel de dag al buik en rugpijn :(

verder niet veel te melden.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    mijn banner loopt weer niet door

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    :cry:

whihihihihihihihihihihihihih wij hebben nog een box branco van bopita. een witte met die platte stijlen.

hadden hem dubbel alleen de bodemplaat is beschadigd aan een hoek hij is gloedjenieuw. nu heb ik hem net op marktplaats gezet en meteen al 60 euries geboden.

geef ze groot gelijk natuurlijk want hij is vet mooi op die beschadiging na. en nieuw in de doos.

wij hebben hem ook in de kamer staan. erug leuk.

whahahaha ik hou van marktplaats

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim ik wil ook de box zien hoor! even linkje van mp hier zetten.

Mijn meidendagje zit er weer op, pfoe ben afgemat zeg.
    Ook al was het een rustig dagje. 2 uur gewandeld en gesjokt en foto's genomen.
    Daarna lekker pannekoeken gegeten en daarna nog lekker ergens op een terrasje een italiaans ijsje.

Nu vanavond nog een feestje, ga even een uurtje liggen en dan koken.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
  7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mooi box kim!

En wat zei je vriendinnetje Mieke?

Heb net van 14.00 tot 19.00 geslapen. ik was gebroken

vanavond lekker frietpan eten

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi nou ze had hem niet direct door, ze vond het wel heel toevallig dat er A'veen op de echo stond, maar legde de link nog niet meteen.
    Na een beetje doorgaan viel het kwartje, maar ze vond het helemaal leuk!

Kim, verkoop maar lekker hoor.
    Vind het nog veel te vroeg, maar het is een mooie box.
    Hebben jullie precies dezelfde voor jullie uk?

Ik ben zo moe, maar we moeten nog naar een feestje. :(
    Morgen mogen we als alles goed gaan Molly halen, joehoe.
    Iedereen is weg van haar daar, ze is zo lief en wil alleen maar met iedereen knuffelen.
    Ben zo blij dat we het haar hebben laten helpen, het is het allemaal waard.
    Nu kan ze nog heel lang mee, hihihi.

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    :)

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke mieke dan verkoop ik hem

wij hebben inderdaad precies dezelfde voor onszelf.

ik zit bij paps en mams. dus ga weer verder ff gezellig wat drinken.

gr kim

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi meiden,

Wij waren vandaag een dagje lekker naar een recreatieplas. Het was ook zulk heerlijk weer. daarna nog lekker buiten gegeten en toen wat foto's van Jasper geselecteerd. Heb er eerst maar eens een paar verwijderd. Het waren er echt veel te veel.

Verder hebben we vanaf vandaag mijn nichtje van 9 te logeren. Die vond het ook heerlijk aan het water. Lekker zwemmen en Peter nat spetteren! Die twee kunnen zo goed met elkaar opschieten!

Mieke, zo te lezen had je een leuke dag met je vriendinnen! Fijn dat het gelukt is met je camera.

Rebbel, wat ontzettend goed dat Milan nu uit de couveuse is en lekker op een eigen kamertje ligt. Heerlijk om te horen dat hij het zo goed doet.
    Maar hoe gaat het met jou?

Zo ik ga naar boven. Even de tv aan en Jasper zijn laatste fles geven. Tot morgen!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames,

heb heerlijk geslapen en gisteren drukke dag gehad en verjaardag was ook gezellig! woeeeiii!

Kim, waarom had je nou eigenlijk dubbel? Wilde de winkel hem niet meer terug? Zo ja, dan heb je geluk dat je geld krijgt als je die verkoopt!

13. ProudMum

Hey ladies,

wat een rotweer heer, maar eindelijk minder benauwd!

Morgen staat de KA op het programma, pasfoto's maken van Joey, ID kaart aanvragen voor Joey en voor Mike ook nog een APK bij de tandarts! Dus als ik er ben is het morgenavond.

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

ik kan op moment niet bijlezen, en ik zal hier ook weinig zijn op.
    als Milan weer thuis is kom ik vaker kletsen, maar nu ben ik de hele dag op het zkh en savonds moe mijn bed in! want het is erg vermoeiend! hij moet om de 3 uur eten en ik moet 's nachts ook afkolven.
    ik heb vannacht thuis geslapen want hij gaat waarschijnlijk vandaag van de monitor af! verder gaat het wel goed, ik vind het alleen erg moeilijk om ons kleine mannetje daar achter te moeten laten, dus dat zijn steeds dikke tranen op weg naar huis.

ik probeer jullie zo af en toe op de hoogte te houden, maar weet niet of dat vaak gaat lukken!

liefs rebbel

15. ProudMum

Rebbeltje, denk eerst lekker aan je gezinnetje en jezelf! Wij komen later wel meissie!

Fijn dat Milan van de monitor af mag!

XXX

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rebbeltje, ik ga met Rox mee.
    We horen later wel hoe het allemaal gaat.
    Denk maar niet aan ons hoor, lekker aan elkaar denken en daar zoveel mogelijk tijd aan besteden.

Als alles goed gaat mogen we vanmiddag Molly ophalen.
    Gister hebben ze nog even gebeld hoe het met haar gaat, dat gaat zo netjes daar.
    Ze leefde alweer helemaal op en wilde alleen maar lekker met iedereen knuffelen, iedereen is dol op haar, hihi.
    Ben zo blij dat we haar hebben laten opereren.
    Nu kan ze (hoop ik) nog heel lang mee.
    Droomde wel vannacht dat de kosten flink opgelopen waren tot 5000 euro of zo :confused:
    Nou ik hoop dat dat een droom blijft.

Vanavond bbq met vrienden en vanmiddag verjaardag dochtertje van mijn vriendin en dan dus door Molly halen.

17. ProudMum

Fijn dat het zo goed gaat met Molly!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @linka nee ze wilden hem niet meer terug :cry: ik krijg er wel geld voor hoor via internet daar ben ik niet bang voor!

@rebbel doe maar rustig aan meis, maar ons wel als je thuis bent met je mannetje komen spammen met foto's he 8)

@mieke fijn dat molly weer thuis mag komen en dat alles goed is gegaan. pak van mijn hart (en die van jou ;) )

@rox. hier was het gisteren juist slecht en regen. vandaag hebben we weer een zonnetje

gr kim

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rebbel, wij komen wel later hoor, wij begrijpen je heel goed, Milan en jijzelf gaan het ervoor!

En Mik, das lullig dat ze niet terug willen, vreemde bedrijf vind ik hoor. Maar hopelijk heb je straks winst!

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Goedemorgen!

Hier schijnt het zonnetje weer. Heerlijk! Wel wat bewolkt hoor.

Rebbel, Jij en Milan zijn nu even het belangrijkste! Maar ontzettend lief van je dat je aan onze nieuwsgierigheid denkt ;). En wanneer je er aan toe bent dan plaats je toch wel even een fotootje toch? Wij willen dat wereldwondertje van jou wel heel graag zien.
    Meid ik had het de eerste weken ook zo ontzettend druk met die kleine en Milan ligt zelfs in het ziekenhuis, dus dat is nog eens extra druk met heen en weer reizen en afkolven. Geen wonder dat je geen tijd hebt voor ons.

Mieke, druk dagje vandaag dus. Wat fijn dat je Molly weer kunt ophalen. Je bent echt een dierenliefhebster. Dat zie ik graag. Ik kan me zo kwaad maken om mensen die een huisdier nemen en er dan vervolgens niet meer naar omkijken.

Rox, zo een druk programma voor morgen dus. Ik moet Jasper ook even meenemen binnenkort voor een pasfoto om hem te laten bijschrijven of voor een eigen id kaart. Ben ik nog niet over uit. De kosten van een eigen id zijn bijna gelijk aan bijschrijven in beide paspoorten. Dus ik denk dat het toch een eigen ID wordt.

Deel Deze Pagina