hallo ook ik kom me hier weer even melden haha. kom hier bijna nooit *shame on me* maar ben best druk en vergeetachtig, niet niks, werken,studeren,huishouden en een kindje. heb even een vraagje voor de bevallen dames hier, wat doen jullie voor anticonceptie? ik heb de mirena maar bloed al sinds het plaatsen, moet nu 2 maanden de pil erbij gaan slikken hebben anderen dit ook? nu wil ik even mijn mooie kereltje met jullie delen
Sorry ikdus, ben een beetje druk met mijzelf de laatste tijd... MissCo, Hier de Mirena. Ik ben erg tevreden hoor. Bijna niet gevloeid en ook niet meer ongi geworden. (wel 3 testen er tegenaan geslingerd) Wat een lekker mannetje zeg!
Hee meiden! Hier gaat alles goed. We hebben het dit weekend heel druk. Krijgen zometeen visite en daarna moeten we op verjaardag. Morgen ben ik er weer hoor Liefs Wendy en iedereen een fijne Zondag!
goedemiddag allemaal, even een snel berichtje vanaf mijn werk. Mijn pauze zit er bijna op. Morgen ga ik de nacht in, 4 nachten . Vanavond ben ik waarschijnlijk weer online.
oh dat is wel lekker zeg hier nu net een paar dagen niet meer(Dankzij de pil) en heb em 2 juni laten zetten..
Hoor het vaker hoor, maar ik hoor denk ik net bij de mazzelaars! Hoe is het met Tygho? en bevalt het moederschap?
met tygho gaat het echt super! heel makkelijk mannetje, drinkt goed, groeit goed en slaapt goed. hij is echt een heel vrolijk babytje moederschap bevalt me goed, het is wel moeilijk een ritme te vinden tussen, werk,studie,tygho,harmen en huishouden en dan ook nog een sociaal leven, maar het valt me nog niks tegen hoe gaat het met joey dan?
ik ga er weer vandoor, ff bij schoonmams op de koffie, ook al te lang nie geweest. ik beloof plechtig hier wat vaker te zullen zijn laterrr
Met Joey gaat perfect, op de 1e 6 weken na zeg maar. Joey slaapt sinds dat hij - 2,5 maand is lekker door, is over de 8 kilo en is 67 cm lang. morgen weer wegen en meten bij de kinderarts! Verder krijgt meneer 3 flessen van 185+6 een fruit en een groente hap en de laatste fles is een papfles van 185+6 en dan Nutrix erdoor. En dat ritme, ach dat komt vanzelf wel hoor. Als je het huishouden samen doet kom je al een heel eind!
zo ff snel nog, fijn dat het goed gaat en dat je kereltje het zo goed doet alltijd goed om te horen! nu ga ik snel, doooeeeg