Hoi meiden, ik dacht dat ik gister al een berichtje had geplaatst maar is zeker niet goed gegaan. Wil iemand mij een ronde door zetten op de lijst. Ik ben helaas na 83 dagen ongi geworden. Een vriendin van mij is vandaag bevallen van een dochter en ik had vandaag kraamfeest van mijn neef. Dus beetje een moeilijk weekend. Ik had deze keer wel hoop omdat we precies op de goede momenten hadden geklust. Nu is het weer afwachten wat mijn arts zegt eind van de maand. Ik heb net afscheid van een andere vriendin genomen die in Curacao vrijwilligerswerk doet al een aantal jaar en elk jaar komt ze terug naar Nederland. Ik zei al tegen haar hopelijk ben ik volgend keer als ik je zie zwanger..ik hoop het zo... Liefs Zora
ja zora inderdaad jullie mogen nu ook wel eens he, ook lang genoeg bezig nu. slik je eigenlijk iets om eisprong op te wekken of niet?
Had deze aap en wilde m wegdoen (zie topic over menzis aap) totdat Joey en apie onafscheidelijk zijn geworden deze week: http://link.marktplaats.nl/175606135 NERGENS meer te krijgen. Fabriek maakt ze niet meer en Menzis is door de voorraad heen
't Was erg leuk. Zatrerdag de stad in. En natuurlijk de Lief! winkel ingelopen. En vandaag naar Burgers Zoo .
Nee nog niet, we moeten 29 juli weer terug naar fert. arts en dan ga ik wel wat druk op de ketel zetten. Ik wil dan weten welke behandelingen mogelijk zijn en wat onze kansen zijn omdat mannetje ook slechte zwemmers heeft, ik wil niet nog een jaar of meer voor niets proberen. iedereen raakt zwanger terwijl wij als eerst begonnen zijn van onze vrienden en ik krijg steeds vaker opmerkingen van "als jullie ons kindje zien krijgen jullie ook wel het verlangen'of 'wanneer jullie eindelijk' en dat sloopt me echt. Voor jullie wordt het ook tijd meis, ik duim ook voor jullie hoor. Sorry voor mijn klaagzang haha maar kan het hier even eruit gooien. Jij ook sterkte met alles. Liefs zora Dank je Rox! Gaat het goed met Joey?
Oei, en nu? Deze is wel prijzig zie ik .. @ Lala : ja, ik zag t! Cool! Dankzij jullie hulp! @ Rox : maartmama's ook al ingeschakeld ja, hihi. Tnx! Ben benieuwd of je een paar jan.mama's kan strikken. Ik ben bed in meiden, moe! Morgen weer vroeg op helaas...
Hier loopt het lekker! op mijn apenzoektocht na dan he! Groot gelijk dat je gaat pushenm dit schiet niet op zo voor jullie. emotioneel gezien ga je er ook doorheen zitten natuurlijk.
morgen ga ik via Hyves een oproepje mailen de jan mama's gaan druk op zoek, en dan zie ik wel! kan je misschien een balletje opgooien bij de maart mama's? iig al 1 stem heb je hoorde ik, de rest slaapt! ik ga ook te bed! Truste ladies
@zora: herkenbaar hoor. toen ik afgelopen maand ongi werd zei ik de hele dag: iedereen gaat ons voor zijn, terwijl wij als eerste hebben besloten voor een kindje te gaan. maar duurt hier altijd maar één dag hoor weet gewoon zeker dat wij ook snel aan de beurt zijn en jullie ook hoor ga bertje versieren nu, doei