Hihi die Rox is wanhopig op zoek! Alles voor je mannetje he. Ik heb gisteravond bijgelezen, maar weet het nu niet meer sorry. Ik moet zo naar Vianen werken dus zal er vandaag wel niet zijn. Weet het wel zeker eigenlijk. Dus iedereen fijne dag en Rox succes vandaag met Joey bij de KA etc.
hey meisjes waar is tipp eigenlijk? zora ik kan begrijpen dat je hier gewoon moedeloos van word maar hou vol he? hihihihihhi rox wil een knuffel! zometeen even naar aldi en deka. bier halen etc. daarna lekker in huis wat dingetjes doen. oooooooooooooooooooooohhhhhh slaap 's nachts zo slecht door die bekken. en het word alleen maar erger. doet zeer als ik omdraai. dus lijkt wel alsof ze om de hoek een kalf aan het slachten zijn zoveel steun ik als ik omdraai! hihihiih
zora, balen zeg rox, ik heb die aap hahaha, maar ook tygho is fan Rebbel prachtmannetje heb je hoor! ga snel genieten!
Nog een paar nachtjes slapen. Ik laat je uiterlijk zaterdag even weten hoe laat we er ongeveer zijn... En ja, de kast is helemaal klaar en ingericht. Ben echt superblij! Hier Ik had een superdruk, maar erg leuk en gezellig weekend. Gisteren uit eten geweest met een groep mensen die ik al maanden niet gezien heb. Was zo leuk! Zo, ik heb braaf alles bijgelezen, al ben ik nu alweer de helft vergeten Maar: Rebbel: fijn dat het zo goed gaat meid! Ik ga zo even foto's kijken... Ikdus: oeps vergeten te sms-en De rest ben ik helaas alweer vergeten... Sorry... Maar ik geloof dat zora wel een knuffel kon gebruiken, dus bij deze: KNUFFEL!
Rebbel, gefeliciteerd met Milan. Wat een prachtige foto's! En ook al lekker aan het kangoeroeen zie ik. Geniet daar maar van, want het is zo heerlijk om je kleintje zo dicht bij je te voelen. Hoe gaat het verder met jullie? Wil Milan al zelf drinken? Met hoeveel weken is hij ook al weer geboren? (sorry, ik heb geen tijd om alles terug te lezen) Heel veel sterkte, en ik hoop dat hij snel mee naar huis mag!
ik heb een baaldag... Een meisje dat ooit mijn vriendin was is weer aan het 'stalken'. Mijn zusje en ik worden weer helemaal door haar platgemaild en ze snapt gewoon niet dat we geen contact meer met haar willen...
goedemorgen allemaal, ben net weer terug van het sporten. Verder ga ik vandaag de keuken eens schoonmaken.