Dank! hij stond op de site van LaFemme Bonita, tussen de blinkies en Tipp heeft de tekst iets aangepast. toen ik hem las, kreeg ik er tranen in mijn ogen van
heel verstandig. Nou wij hebben besloten om naar denemarken op vakantie te gaan en de wagen daar te halen Ikke blij
aparte wagen trouwens! ik smelt nog steeds als ik de bugaboo zie, maar het was gewoon te duur helaas.
ik vond de bugaboo niet zo geweldig. Ik vind die bak zo laag... We wilden een ouderwetse wagen, nou die hebben we gevonden hihihihi remmar.... Hij is extreem lief. Hij gaat vanavond niet roeien omdat hij bij mij wil blijven nu... Van mij hoeft het niet, maar hij staat erop...
Oh Oh jullie met je mooie banners, we zitten straks weer zo op de 400! Is zeker een mooi tekstje Rox. Die Mike, hier ook hoor, kies maar wat... ik weet niets. Leuk Tipp, heb je hem zover gekregen, hahaha. Gaan jullie dan weer met de caravan Kun je je aanko(o)p(en) daar iig goed in kwijt
Haha, top! hihi... kan niet zeker genoeg zijn he. Wacht maar tot je een beebje hebt hihi Hopelijk wel hoor. Doen ze standaard na 3 maanden bij een stuitligging.
ja, de aanko(o)p(en) past/passen in de caravan, maar we hebben ook een mega auto (citroen c5 break), dus ruimte zat Hij zei zelf vanmorgen: "wat dacht je van een vakantie in denemarken?"
goed zo mieke! Hij wil echt alles doen nu....(mag je geen misbruik van maken he?) Hij gaat echt 1000% voor het kindje. Heeft er alles voor over, zo schattig
die van mij werd ineens stukken verantwoordelijker.. hahaha, leuk, bij de nov mama's zitten een aantal motormama's