Tip, kan je haar niet blokeren? En vooral niet reageren op haar mail. Wel heel erg vervelend zoiets zeg, bah. Hoe gaat het met je kleine? Voel je al iets? Sniffie, wat actief!
nee voel nog niks. Ja rox, ze is echt super irritant. Ze is ook bijna 8 jaar jonger dan ik, maar dat hoeft niks te betekenen... Maar ze claimt zo vreselijk! Echt zo irritant! Ik negeer haar nu gewoon... Ik heb net 2 botte antwoorden teruggemaild, maar ze snapt het gewoon niet. Dan maar hard hoor...
zo weer terug van het boodschappen doen. nu ga ik eventjes het plafond en muren in de badkamer verven. die kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken voordat die kleine er is!
Als ik vrij ben of avond of nachtdienst heb ga ik altijd 2 uur sporten op maandag woensdag en vrijdagochtend. Moet mijzelf een beetje moe maken om 's middags te kunnen slapen.
hihihihihih nesteldrang tipp we moeten de badkamer nog opknappen maar dat komt later wel. dus nu ff opfrisbeurtje en klaar! je moet gewoon niet bot zijn maar echt ruzie zoeken met dat wijffie. moet je opletten hoe snel ze stoppen sommige mensen hebben gewon een bord voor hun kop
ik ga in augustus de badkamer opknappen. Die meid heeft gewoon een 5 meter dikke loden stralingsbestendige plaat voor haar kop! Ik negeer haar nu. Ik antwoord niet meer. Ze zoekt het maar uit. Ik zal te denken, als je ex zo doet klaag je hem aan vanwege stalking...
Negeren is beste optie! En Mik, wil je aub ophouden met opknappen enzovoort, je blijft maar bezig, hahaha! Drukke meid ben je Lekker actief!
Pff... wat een slechte start vandaag... Moest om 8uur de auto naar de garage brengen. Daarna weer m'n bed in gegaan. Nu net er pas were uit, maar blijf giga moe en misselijk...
dan is de enigste optie afschieten. hihihihihihihi nee hoor. eerst gewoon ruzie maken en als dat niet werkt negeren. whahahahahahahahahhaha en vriendinnen kan je ook aanklagen wegens stalking hoor geld niet alleeen voor mannen. misschien is dat wt als ze zo doorgaat ga je naar de politie. hihihihihihihi badkamer staat al in de verf nu. morgen nog een laagje. en dan de trap afmaken. hihihihihihihih wil gewoon alles netjes hebben voodat die kleine komt. zal wel niet lukken maar ja . morgen ook de verhogingen en ruggesteun voor het bed halen. en zeiltje erin leggen in bed. ik heb err zin an in wil die kleine zien ruiken aanraken etc etc mama is er bijna klaar voor maar dit weekend is de kleine welkom. of de 10de he rox?
Oeps foutje, ging mezelf quoten. Hoe ik dat weer heb . Tipp, sterkte met je baaldag! En laat me idd maar gauw weten wanneer en hoe laat je komt.
Ik krijg echt een slecht gevoel van jullie hyperactiviteit. Ik ben nu al zo lui, wat moet dat wel niet als ik zwanger ben. Kim, mag ik wat nesteldrang van je?