Nou mijn auto moest ook vanmorgen naar de garage. Hoop dat jij meer gelukt hebt. mijne krijg ik morgen pas terug belde ze net. Beterschap meid.
precies. Wil eigenlijk even tukkie doen, net als sniffy, maar voel me dan heel schuldig dat ik zo weinig gedaan heb vandaag. p.s. kwarktaart is inmiddels gemaakt hoor. Staat nu in de koelkast
oh ja sorry. hihihihihihihihihihi moet wachten tot jij terug bent met je kinderwagen he? hihihihihih ik wil wel hoor 15-07 is ook een mooie datum toch? ben je dan al terug tipp? lekker he. zo'n schone keuken.? ja hoor ik heb genoeg hihihihihi af en toe moet je zo'n lui dagje hebben hoor! is goed voor je. ik ben weer een stuk blonder meisjes. ik wilde eigenlijk blond bevallen maar ja je kan natuurlijk niet in een keer van bruin nar blond dus nu heleboel blonde plukjes en 5 centimeter eraf geknipt. mijn zusje is ook kapster makkelijk hoor zometeen om 16:50 naar de vk voor de apk gr kim
Moest voor een APK... afgekeurd op de voorbanden. Dus nieuwe op laten zetten en de stekker van de airco is doorgebrand! Dus dan zitten we al gauw rond de 500euri... Had ik mooie spiegelrefelxcamera voor kunnen kopen...
Rebbel, wat een lief kleintje is Milan zeg, om apetrots op te zijn hoor! Rox, dat is heel goed nieuws zeg, wat fijn! Kim, lekker bezig dus, hoe was je APK? APK van Anne minder dus, balen. Tja APK van Molly was ook minder, maar ja het moet he anders doet ie het niet meer net als bij de auto, hihi. Hier moe. Alles gaat weer anders lopen, werk komt vanuit amerika nog niet los, pas volgende week. Dus deze week geen werk voor mij daar terwijl ik wel ben ingehuurd. Dus tja moeilijk moeilijk. Maar goed, vinden we wel een oplossing voor.