balen mieke...Mis je toch mooi een week inkomsten Kim, ik kom de 27e terug... Meiden, ik voel me niet zo lekker, dus ik zet zo mijn laptop uit en ga lekker bankhangen vanavond! Ik spreek jullie morgen weer! Knuffels!
Klopt ze zijn er verantwoordelijk voor. Ze hebben me geboekt en het staat ook contractueel zwart op wit. En eigenlijk zou ik daar nu dus iedere dag moeten zitten, ook al is er geen werk, maar ja dat is ook geen pretje. Ook kunnen ze me natuurlijk wat rotklusjes laten doen als scannen oid om mijn tijd op te vullen, maar dat vinden ze geen optie (ikzelf ook niet). Heb al aangeboden om 50/50 te doen, maar waarschijnlijk komt er veel overwerk de komende weken omdat de planning erg krap wordt. Dus die uren compenseren deze week dan wel weer. Maar ja anders waren die overuren natuurlijk weer extra geweest.... dus tja. We zien wel, oplossing zal wel komen hoor. Maar ja ik zeg ander werk af voor dit en dan zit ik nu stil, terwijl ik ergens anders wel werk had kunnen hebben.
meiden ik ga vananvond lekker op de bank hangen met mijn mannetje en morgen ben ik de hele dag weg voor mijn werk. ik hoop tot morgen avond en anders tot woensdag! Knuffel!
95 euro is nu het hoogste bod en ik heb net die mevrouw gemaild dat ze hem voor dat bedrag mag ophalen. hier weer door de apk heen alles goed bloeddruk 140/75 . kleine ligt voor 100% goed maar we laten de echo toch doorgaan want anders heeft de vk me lekker gemaakt met niets . hihihihihih dsu morgen evengoed onze kleine zien. hoe gaat het voor de rest met molly mieke?
heey meiden! Hoe is het hier met iedereen?! Ik heb vanalles gelezen, maar heb eigenlijk geen idee meer wat ik aan iedereen wilde typen.. hmmm.. ff ego berichtje! Hebben we onze auto verkocht. Nu moest ie alleen nog ff naar de garage voor de APK, wat geen probleem leek. Wat blijkt, is ie afgekeurd. Wrs heeft er een steenmarter aan de kabels zitten knagen waardoor er heel wat beschadigd zijn.. Deze moeten nu dus allemaal vervangen worden. De CO-uitstoot was te hoog, op die manier kwamen ze er achter dat er iets niet goed moest zijn.. Bah! Denk je net fijn je auto verkocht te hebben, krijg je zoiets.. Maargoed, er zijn ergere dingen in de wereld.. alleen redden wij het niet met 500 (die Kim kwijt was)... Baal hier behoorlijk van!
Ja, echt wel! baal der stevig van.. als we een btje pech hadden, kon het 1500 tot 2000 euro gaan kosten..
hey meiden, het is hier vrij rustig geweest vandaag zie ik. mik veel plezier nog met je echo morgen, volgende keer zie je je kleintje live! rox nog altijd geen aapje kunnen bemachtigen? balen van die afgekeurde auto's, valt toch altijd tegen he. mieke krijg je al een beetje een buikje eigenlijk of is er nog niks te zien? hier alles ok en ben trouwens nog geen oma (cavia)